Bukefalos 28 år!

Corona i stallet - Ulvlek

Fast nej? jag har aldrig hävdat att det ska ha skett.
Det tycker jag nog du har gjort faktiskt ? Då alla andra sagt att det borde bero på det och det i DL2 så har du sagt att brevis kan ha skickat ett paket med förhäxning och det har påverkat hur det gick när BSF rök?
 
Det räcker nog gott med den infon som finns.
I allafall för att lyncha nästa ulv.

Hur kommer det sig att du inte röstar på hemlig idag förresten?
Igår var hon upp till lynch med blev oförklarigt kvar? Du tror inte att lyan har gjort sitt yttersta för att ha henne kvar?
Det var ett svar när det gäller ulvarnas ansträngning för att lura åskådarna.

Jag har velat lyncha LenaH sen dag 2 och ärligt talat är jag trött på teorierna om mig som fårulv, så jag vill ha ut den jag tror är fårulv. Du verkar godförklarad men dina teorier just nu känns inte goda.
 
Men

Alltså du teoriar ju inte hela vägen?

Du framför din tes som om det är den enda möjliga men så är det ju inte.

Du kvalar in på rollen lika bra som jag och ev nån annan så jag tycker det är lite fult att helt bortse från det och för mig blir det bara ännu tydligare ulvspel när du låtsas som att din teori är den enda möjliga...
Jag vet ju att jag inte är det. GA och cirkus är möjliga men de verkar säkra på varann.
 
Det tycker jag nog du har gjort faktiskt ? Då alla andra sagt att det borde bero på det och det i DL2 så har du sagt att brevis kan ha skickat ett paket med förhäxning och det har påverkat hur det gick när BSF rök?
Nej jag har ju sagt att jag tvärtom tror mest på niyama som fårulv.

Men om nu folk vill diskutera alla möjigheter oavsett hur sannolika de är så kan de ju åtminstonde ha faktan rätt liksom.
 
Nej jag har ju sagt att jag tvärtom tror mest på niyama som fårulv.

Men om nu folk vill diskutera alla möjigheter oavsett hur sannolika de är så kan de ju åtminstonde ha faktan rätt liksom.
Ok fine. Blir ändå fundersam.
Men varför röstar du inte på Niyama då?
hon har ju inte varit på tapeten alls i röstningarna hittills trots misstankar mot henne som fårulv?
 
Jag ber om ursäkt att jag inte visar mig i tråden nåt. Jag har hand om bägge ungarna, varav den minsta fått vaccin idag och inte är riktigt pigg.
Ska göra i ordning ett inlägg med mina teorier, men känns lite tröstlöst och som att ni bestämt er för mig.

Tillägg: kan således ta lite tid att få färdigt ett inlägg, pga mina små här hemma.
 
Jag vet ju att jag inte är det. GA och cirkus är möjliga men de verkar säkra på varann.
Tror du de är onda båda två och lurar brallorna av oss helt enkelt ?
jag får inte ihop pusslet så någon /några luras ordentligt.
tillägg: därmed inte sagt att det är nån av de två dock.
Kan vara en eller ingen eller båda :crazy:
jag blev så frustrerad efter igår då de blev så spooky över hemlig och nojade över snurrfian. Kände mig lurad att rikta blickarna dit helt enkelt.
 
Ok fine. Blir ändå fundersam.
Men varför röstar du inte på Niyama då?
hon har ju inte varit på tapeten alls i röstningarna hittills trots misstankar mot henne som fårulv?
Men dom teorierna baseras ju på den senaste röstningen. Jag har misstänkt både henne och dig sen dag två(se tidigare teorier) men hon har inte varit överst på min lista over misstänkta Jag tyckte art var mycket skummare och nu på tycker jag hemlig känns mycket säkrare som ond, så varför skulle jag haft henne"på tapeten" vad du nu menar med det.

Alltså jag har förklarat flera gånger varför jag röstar som jag gör.
 
Jag vet ju att jag inte är det. GA och cirkus är möjliga men de verkar säkra på varann.
Varför är de säkra på varandra blir min fundering nu när jag faktiskt har lite tid ordentligt att lägga på leken (gårdagens kris privat är inte löst tyvärr men har vägrat låta den påverka mig idag på samma sätt som igår då det var extremt jobbigt )
Jag tänker så här
En kan ha lurat den andra
Båda Kan vara goda
Båda kan vara onda

Vet inte fasen vad jag ska tro på?
 
Tror du de är onda båda två och lurar brallorna av oss helt enkelt ?
jag får inte ihop pusslet så någon /några luras ordentligt.
tillägg: därmed inte sagt att det är nån av de två dock.
Kan vara en eller ingen eller båda :crazy:
jag blev så frustrerad efter igår då de blev så spooky över hemlig och nojade över snurrfian. Kände mig lurad att rikta blickarna dit helt enkelt.
Jag börjar tro att inte båda är goda iaf, att låsa sig så vid att jag är fårulv känns inte som en god utan som onda som ser tillfället att få mig att framstå som fårulv.

Är cirkus god kan hon få en stekpanna sen.
 
Jag uppfattar inte @glömmerallt som så himla bombis på förhäxning utan snarare att hon är noga med att ta med alla tänkbara scenarier i åtanke, vilket jag inte uppfattar att alla gör.

Jag är rätt 100 på att @Niyama är fårulven, jag vet inte riktigt vem det annars skulle vara och det förklarar ju en del märkliga röstval och utfall om rösten i verkligheten legat nån annanstans.

Jag tycker också att hela spelet från både henne och @qitis har varit en aning inkonsekvent, särskilt qs röständring igår(??, hur tänkte hon att det skulle verka som en god q?) även om det kanske inte är inkonsekvent att rösta på mig typ hela leken men jag tycker det säger en del också, att ingen av dem varit med på tåget när det uppenbart funnits info.

@cirkus darrar inte på manschetten och har hon lurat oss alla så hatten av men jag tror faktiskt inte alls det och g-a har ju efter dag 2 verkligen klivit fram och läst spelet så jag tvivlar faktiskt inte på henne heller.

Att @hemlig har ansiktsbehåring är vi nog alla överens om och även om jag hellre skulle lyncha fårulven och därigenom rösta på Niyama så inser jag ju att om jag gör det så kan utfallet bli ett helt annat än det önskvärda.

Så: LenaH röstar på hemlig om inte g-a och cirkus kan tänka sig att ändra till Niyama?
 
Jag uppfattar inte @glömmerallt som så himla bombis på förhäxning utan snarare att hon är noga med att ta med alla tänkbara scenarier i åtanke, vilket jag inte uppfattar att alla gör.

Jag är rätt 100 på att @Niyama är fårulven, jag vet inte riktigt vem det annars skulle vara och det förklarar ju en del märkliga röstval och utfall om rösten i verkligheten legat nån annanstans.

Jag tycker också att hela spelet från både henne och @qitis har varit en aning inkonsekvent, särskilt qs röständring igår(??, hur tänkte hon att det skulle verka som en god q?) även om det kanske inte är inkonsekvent att rösta på mig typ hela leken men jag tycker det säger en del också, att ingen av dem varit med på tåget när det uppenbart funnits info.

@cirkus darrar inte på manschetten och har hon lurat oss alla så hatten av men jag tror faktiskt inte alls det och g-a har ju efter dag 2 verkligen klivit fram och läst spelet så jag tvivlar faktiskt inte på henne heller.

Att @hemlig har ansiktsbehåring är vi nog alla överens om och även om jag hellre skulle lyncha fårulven och därigenom rösta på Niyama så inser jag ju att om jag gör det så kan utfallet bli ett helt annat än det önskvärda.

Så: LenaH röstar på hemlig om inte g-a och cirkus kan tänka sig att ändra till Niyama?
Nä vi börjar med hemlig tycker jag.
Sen kan vi ta Niyama
 
Jag börjar tro att inte båda är goda iaf, att låsa sig så vid att jag är fårulv känns inte som en god utan som onda som ser tillfället att få mig att framstå som fårulv.

Är cirkus god kan hon få en stekpanna sen.
Så du lutar åt att cirkus är den onda eller? Förvirrad
Nä vi börjar med hemlig tycker jag.
Sen kan vi ta Niyama
Nä vi börjar med hemlig tycker jag.
Sen kan vi ta Niyama
Varför vill du börja med hemlig och inte med Niyama ? Är ni i lyan ihop?
eller är du rädd för att få Niyama som en blåslampa efter dig om du går ditåt ?
 
F ö ber jag om ursäkt för kackigt deltagande, jag håller på att tömma min pappas lägenhet och säljer samtidigt en fjällstuga i hotahejti som jag dessutom måste åka till i helgen. :banghead:
 
Känns ju inte som nån idé att rösta precis, men jag börjar fundera på cirkus. Hon har varit väldigt drivande och nog vore det ett suveränt alibi för fårulven själv. Att offra sina kollegor för att rentvå sig själv liksom.

hemlig röstar på cirkus

Då jag tror hon kan ha lyckats skaffa sig ett rejält alibi nu.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 476
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 598
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 170
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 050
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp