Corona i stallet - Ulvlek

Det var full aktivitet i rummet, slangar och pipaande och folk i "rymddräkter". Hur kunde det här gå till hon hade ju jobbat så hårt för att göra allt säkert och ta hand om alla på ridskolan och se till att det var en säker verksamhet, trots den inkompetenta styrelsen. Hur kunde hon missa att ta hand om sig själv? Kraxande bad hon att få sin iphone 6S med spräckt skärm och kunde med möda koppla upp sig och få kontakt med kompisarna på läktaren innan hon kollapsade igen, trots läkarens protester, mobiler är inte tillåtna, inte ens på IVA-intensiven.

Glömmerallt- Pålitliga Petra var ängel
 
Det var full aktivitet i rummet, slangar och pipaande och folk i "rymddräkter". Hur kunde det här gå till hon hade ju jobbat så hårt för att göra allt säkert och ta hand om alla på ridskolan och se till att det var en säker verksamhet, trots den inkompetenta styrelsen. Hur kunde hon missa att ta hand om sig själv? Kraxande bad hon att få sin iphone 6S med spräckt skärm och kunde med möda koppla upp sig och få kontakt med kompisarna på läktaren innan hon kollapsade igen, trots läkarens protester, mobiler är inte tillåtna, inte ens på IVA-intensiven.

Pålitliga Petra var ängel
Och VEM av spelarna är detta?
 
Jag kan ju säga att jag inte är det minsta förvånad!
Själv är jag rätt så säker på att ulveri förekommer bland Niyama och Q ;)
De två skilde sig åt igår i rösterna på ulven hemlig.
De två har röstat på LenaH samstämmigt.
Enligt alla ekvationer så faller Niyama in som fårulv och q som vanlig ulv
Har jag fel och LenaH har lurat mig ska hon få en puss (ha ha hot eller löfte?)
Så vem av dom ska lynchas först?
 
Jag kan ju säga att jag inte är det minsta förvånad!
Själv är jag rätt så säker på att ulveri förekommer bland Niyama och Q ;)
De två skilde sig åt igår i rösterna på ulven hemlig.
De två har röstat på LenaH samstämmigt.
Enligt alla ekvationer så faller Niyama in som fårulv och q som vanlig ulv
Har jag fel och LenaH har lurat mig ska hon få en puss (ha ha hot eller löfte?)
Så vem av dom ska lynchas först?
Det spelar ingen roll för mig, jag vill ha ut båda. Helst igår för jag har hoppträning ikväll. :D
 
Jag kan ju säga att jag inte är det minsta förvånad!
Själv är jag rätt så säker på att ulveri förekommer bland Niyama och Q ;)
De två skilde sig åt igår i rösterna på ulven hemlig.
De två har röstat på LenaH samstämmigt.
Enligt alla ekvationer så faller Niyama in som fårulv och q som vanlig ulv
Har jag fel och LenaH har lurat mig ska hon få en puss (ha ha hot eller löfte?)
Så vem av dom ska lynchas först?
Lynchas jag idag vinner onda. Lynchas Q står det 1-1 efter käk och antingen oavgjort eller så avgör åskådarna? I så fall kanske de har info så de inser vad som skedde den där lynchen dag 2, dvs utfallet beror inte på att jag är fårulv.

Eller så lynchar ni mig bara så blir det slut på det.
 
Lynchas jag idag vinner onda. Lynchas Q står det 1-1 efter käk och antingen oavgjort eller så avgör åskådarna? I så fall kanske de har info så de inser vad som skedde den där lynchen dag 2, dvs utfallet beror inte på att jag är fårulv.

Eller så lynchar ni mig bara så blir det slut på det.
Fast det jag inte fattar är varför du inte varit med och lynchat ulvar utan envisat dig vid LenaH
Det gör ju att du inte kan bli god för mig.
 
Funkar det med lynch och där efter käk i kväll, det borde ta slut under alla omständigheter i så fall?
 
Fast det jag inte fattar är varför du inte varit med och lynchat ulvar utan envisat dig vid LenaH
Det gör ju att du inte kan bli god för mig.
Vadå, jag röstade på hemlig. Inte mitt fel att hon inte lynchades då. Sen har jag röstat på LenaH för att hon känts ondast. Och igår ville jag ha ut fårulven ulven för jag är så jävla less på teorierna om att jag är den.
 
Då tycker jag att vi lynchar q nu :D
så lär jag bli käk och sen kommer åskådarnas röst avgöra om det är LenaH eller Niyama som är fårulv, det borde vara väldigt tydligt för dom vad som hände där i DL2

cirkus röstar på qitis
 
Niyama röstar på qitis
För att jag och cirkus måste vara goda och då måste Q och LenaH vara onda, enligt tidigare teorier (känns inte som jag behöver dra det igen?)
 
@Lobelia är jag ute ur konversationen nu? Jag bockade i en ruta ignorera alla meddelanden , det kanske inte du gjorde? Vi har problem med att goda lyan är full
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 297
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 423
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp