Bukefalos 28 år!

Corona i stallet - Ulvlek

Så det är röstlistestrejk.

Då får ni skylla er själv om jag räknat fel ;)

En tjallare står vakt utanför stallet, hen har kommit på att räknar man in hästarna i antalet som få vistas i stallet så kommer nästa person som passerar in vara nummer 42 och således bryta mot reglerna. Och där kommer hon, men vem sjutton är det? Snabbt fram med mobilen och sen iväg med bilden till styrelseordföranden. Det plingar snart till i tjallarens mobil. Meddelandet lyder, "Vad är det här för paparatzifasoner, varför smygfotar du mn fru? Vänligen försvinn från stallet och kom aldrig mer tillbaks.

Hemlig var tjallare.
 
Röstlista
15:23 glömmerallt röstar på hemlig
15:26 Niyama röstar på LenaH
15:52 cirkus röstar på hemlig
17:02 Qitis röstar på LenaH
21.03 LenaH röstar på hemlig
21.18 hemlig röstar på cirkus


hemlig 3
LenaH 2
cirkus 1
 
Röstlista
15:23 glömmerallt röstar på hemlig
15:26 Niyama röstar på LenaH
15:52 cirkus röstar på hemlig
17:02 Qitis röstar på LenaH
21.03 LenaH röstar på hemlig
21.18 hemlig röstar på cirkus


hemlig 3
LenaH 2
cirkus 1
Om LenaH är fårulv så stod det 2-2 i tråden. Hade LenaH varit god hade givetvis hemlig röstat på henne. Hade hoppats att goda lyan hade info och såg till att spika igen för LenaH.
 
Om LenaH är fårulv så stod det 2-2 i tråden. Hade LenaH varit god hade givetvis hemlig röstat på henne. Hade hoppats att goda lyan hade info och såg till att spika igen för LenaH.

Nä så tror inte jag att det är. Jag tror att den teorin är regisserad av lyan. Lyan fattade att det nog var kört för hemlig men gjorde sitt yttersta för att goda lyan skulle fånga det där halmstrået. Det har väl varit tydligt rakt igenom ändå om man tittar på alla rösterna genom leken
 
Nä så tror inte jag att det är. Jag tror att den teorin är regisserad av lyan. Lyan fattade att det nog var kört för hemlig men gjorde sitt yttersta för att goda lyan skulle fånga det där halmstrået. Det har väl varit tydligt rakt igenom ändå om man tittar på alla rösterna genom leken
Fattar inte?
 
Om jag överlever natten beror väl på om ulvarna vill ha säkert käk eller ej. Men det hade varit skönt om vi lyckades lyncha LenaH, det är ju UPPENBART varför hon ändrade röst dag 1.
 
@cirkus du vet leken där vi var onda och jag tyckte vi skulle käka mig för att jag ändå var körd, istället blev goda Hedinn jättemisstänkt och lynchad för att folk fastnade i att hon måste vara ond. Nu är jag Hedinn och om du och @glömmerallt är goda så har ni fastnat.

Och om jag hade varit ond i det här läget så hade jag vinkat. Jag vill nästan göra det även som god men det är irriterande när vi kan lyncha ulvar. Och det är sjukt irriterande att jag fattade dag 2 att LenaH måste vara ond men det är helt jävla omöjligt att lyncha henne.
 
@cirkus du vet leken där vi var onda och jag tyckte vi skulle käka mig för att jag ändå var körd, istället blev goda Hedinn jättemisstänkt och lynchad för att folk fastnade i att hon måste vara ond. Nu är jag Hedinn och om du och @glömmerallt är goda så har ni fastnat.

Och om jag hade varit ond i det här läget så hade jag vinkat. Jag vill nästan göra det även som god men det är irriterande när vi kan lyncha ulvar. Och det är sjukt irriterande att jag fattade dag 2 att LenaH måste vara ond men det är helt jävla omöjligt att lyncha henne.

Vi kan lyncha q först ;) om du nu är god
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 827
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 165
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 787
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 520
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prova på trav
  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp