Corona i stallet - Ulvlek

@cirkus lyncha mig och låta onda vinna eller lyncha Q och hoppas att åskådarna med sin spioninfo inser att jag inte är ond? För antar att du blir käk.
Vet ju inte vad spioninfon visar, men den måste ju iaf visa dolda rösterna vid dl 2 och att jag inte måste vara fårulv. Så jag tror inte onda tyckte detta var nåt bra förslag 😇
 
Vet ju inte vad spioninfon visar, men den måste ju iaf visa dolda rösterna vid dl 2 och att jag inte måste vara fårulv. Så jag tror inte onda tyckte detta var nåt bra förslag 😇

Har du rätt så kommer jag se till att goda vinner ;) eftersom jag hamnar i goda lyan snart
 
Jag röstar också tidigt idag så hoppas jag att den av er andra som är god kan tänka om angående mig
Inte smart att lyncha mig om inte onda ska vinna

jag envisas med att rösta på Lena H enligt tidigare tankar och funderingar.
Håller med @Niyama att det var då sjutton vad det var svårt att få henne lynchad. Tycker precis som henne att det är ju uppenbart att LenaH inte är god i denna leken. Misstänker henne starkt för att vara fårulven enligt det jag skrivit tidigare dagar.

jag funderar dock på Niyamas sida nu också när hon så blint följer Cirkus röst på mig? Är det så att LenaH och Niyama är de två sista onda månne? För inte är det väl cirkus som är ond ändå? O_o
qitis röstar på LenaH
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 774
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 333
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 931
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 860
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp