Corona i stallet - Ulvlek

Ok. Leken kan ju ta slut efter lynchen 17.30. Men den kan också fortsätta. Precis som att den kunde ta slut igår men fortsatte. Det var bara därför jag skrev mer än ett klockslag - för att inte utesluta att leken kan fortsätta. Sen kan leken så klart ta slut snabbare också, det har jag inte sagt är omöjligt :)
 
Tjallaren Andreas ska demonstrera att det går utmärkt att rida med munskydd och visir och ger sig in på ridbanan. Genast märker hon att munskyddet har god kvalitet (tungandat) och hästen dålig framåtanda Tappert rider hon på men vidare medan dammet yr, hästen helst vill stå i ett hörn och vila och munskyddet blir fuktigare och gråare för vart andetag och visiret blir inte direkt renare. Det svartnar för ögonen, hon kämpar med att få luft och sliter av sig munskyddet och blir därmed genast portad från ridskolan.

Qitis var tjallaren Andreas
 
Sanndrömmaren Saga går i sin egen värld och dagdrömmer, plötsligt halkar hon och faller rakt in i jättehögen av använda munskydd och visir. Det är lite knöligt men hon lägger sig till rätta och somnar.

Cirkus spelade
Sanndrömmaren Saga.
 
Sanndrömmaren Saga går i sin egen värld och dagdrömmer, plötsligt halkar hon och faller rakt in i jättehögen av använda munskydd och visir. Det är lite knöligt men hon lägger sig till rätta och somnar.

Cirkus spelade
Sanndrömmaren Saga.
285AF8CD-87E8-471F-BE7C-6C3B2A603E8F.jpeg
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 608
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 886
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 809
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Bästa sms-appen
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp