Dagens bästa... 2

Dagens bästa är att jag ska åka över till ett av stans katthem med mat för 3000:-. Jag brukar åka över med några kassar då och då och igår när jag var hos mamma frågade hon mig hur mycket kattmat jag hade tänkt köpa för den här gången. Jag svarade att jag tänkte lägga ca 1500:- och fick genast svaret:
"-Dubbla det så bidrar jag med andra hälften!"
Sagt och gjort. Hon swishade mig pengarna, jag åkte och köpte maten och idag ska jag åka och lämna den 😍
 
Dagens bästa var dagens ridskolelektion. Skulle egentligen ridit en ponny, men så hade ponnyn nästan en tappsko, skon hade böjt sig.
Så istället fick jag rida en häst som jag inte ridit på ett bra tag. Sist så blev jag nästan knockad av hästen huvud och kunde ej få hästen i form.

Idag lyckades jag hitta formen och riktigt kände hur bakbenen trampade under och vi svävade fram i traven. Hade ett stort leende på läpparna. Det var riktigt kul att få ett kvitto på hur mycket jag utvecklats i min ridning. 😁
 
Dagens bästa är grannens dotter. Hon tror att hon kan öppna garageporten genom att sjunga Blinka lilla stjärna på engelska. Hon är helt förundrad och även brodern är storligen imponerad. Hon sjunger, porten öppnas, brodern sjunger, inget händer. Ingen av dem vet att det är mamma som står inne i huset med fjärrkontrollen 😍
 
Dagens bästa var att umgås med vännerna. Först en fantastiskt fin långpromenad med dem + mina hundar, sedan klättring på eftermiddagen. Det var jättekul och tillsammans med ena vännen avslutade jag på gymmet som fanns där. Herregud vad det var skönt att verkligen köra slut på kroppen (men hjälp vilken träningsvärk jag kommer få!).
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 125
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 960
Senast: zassoo
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 583
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 160
· Visningar
43 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp