Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Jag fixade äntligen mina naglar idag! De har varit utan ett bra tag och är helt söndertuggade så nagelbanden är katastrof, men jag blev nöjd med färgen (såklart eftersom det är min favorit 😁😅) och fjärilarna. Tyvärr glömde jag rugga upp ytan på dem så jag tvivlar på att de sitter mer än några timmar till någon dag :meh:
IMG_7082.webp

Mitt silverholografiska storglittriga lack är slut 😭 Jag kan bara hitta småglittriga och börjar bli lite desperat för det var ett av mina absoluta favoritlack. Någon som vet var jag kan hitta något liknande? Det ska helst vara gellack, men vanligt lack kan funka om det är tillräckligt fint. Det ska vara täckande och inte bara glittrigt topcoat. Det ser mer småglittrigt ut på bilden än vad det var
Visa bifogad fil 178883
Jag köpte löst glitter och blandade det i topcoat så nu har jag hur mycket som helst 😃😁

IMG_8564.webp

Min salong är så kass ändå. Detta var inte vad jag bad om, men det var vad jag fick. Salongen är billig och ren med gott om lediga tider. Men språkförbistring och nonchalant attityd gör att man inte alltid får vad man har tänkt sig. 😅 och jag vet ju detta, och fortsätter att boka där. Nöjd ändå faktiskt!

Nagelack OPI - Chills are multiplying! med guld flakes på transparenta tippar:
InCollage_20260119_152948225.webp

Tycker det blev lite väl mycket guldflakes och jag gillade nog tanken på att hålla delar av tipparna genomskinliga mer än vad jag gillar hur det blev i verkligheten. Får nog tänka lite om till nästa gång!

Mina sätt faktiskt i flera dagar med limmet! Jag tog primer innan limmet och det verkar som att det gjorde skillnad så nu provar jag med lim igen. Ena tumnageln lossnade rätt snabbt, men resten sitter än så länge och tumnageln var väldigt lätt att bara limma på igen. Så nu är jag lite sur att jag köpte på mig flera förpackningar med glue tabs för några månader sedan som jag inte kommer använda 😑 Får väl försöka sälja dem

Här är nuvarande iallafall! Varför syns aldrig hologlittret på bilder?
IMG_8174.webp

Lila med fjärilar ☺️ Det matta lacket håller dock väldigt dåligt så det är redan skavt i topparna trots att jag satte på dem igår. Får se hur länge dessa sitter. Mina förra satt i fem dagar!
IMG_8380.webp

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd