Dags för lite rensning av bloggar igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är med ojämna mellanrum jag skriver här :)

Tänkte att det var dags att radera de bloggar som inte varit aktiva det senaste året. Vill ni ha er inaktiva blogg kvar är det bara att skriva ett nytt inlägg eller börja om, om jag redan hunnit radera den.

Jag kan även meddela att jag just nu testar en ny bloggprogramvara som skall fungera ihop med det nya forum som jag planerar att uppgradera till någon gång innan året är slut.

Alla kvarvarande bloggar kommer flyttas med till den nya plattformen. Skillnaderna mot nuvarande blogg är nog inte jättestora så det bör inte vara något problem att fortsätta blogga.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 702
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 371
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 701
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta...
Svar
0
· Visningar
1 161
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp