Bukefalos 28 år!

Dåliga kombinationer

Många, stora brännässlor och bikini...

Förstår inte varför qvinna ens vill testa den kombinationen, om det inte är för att lindra psoriasis genom att öka blodcirkulationen i huden :p

Annars är de flesta fyllningar med mögelost oförenliga med svampsåser och svampsåser går inte ihop med apelsindricka. Tycker båda kombinationerna ger en "jord"smak i munnen som inte försvinner på ett bra tag.
 
Apropå koriander så minns jag en tråd om "Jamie Oliver och koriandern"...:rofl:

Och apropå kombinationer, jag tror helt ärligt att den här är svårslagen. Väldigt svårslagen.
Var på konsert (på nation, det kan vara relevant för sammanhanget) och beställde en "gör vad du vill bara det blir bra"-drink i baren.
Smakade på den, tyckte att den smakade sushi, vännen sa "det är nog för att du åt sushi innan vi kom hit..." - Nej! Smaka själv! Vi var överens, den smakade sushi "och...".
Så jag gick till baren och sa det, att de lyckats göra en drink som smakar sushi...
"ja, jag vet, det är fiskrom och bananlikör" :eek::crazy::yuck::wtf::arghh::turd:
I en drink. På riktigt. Tror basen var mjölk, men det liksom försvann...
 
Annars är de flesta fyllningar med mögelost oförenliga med svampsåser och svampsåser går inte ihop med apelsindricka. Tycker båda kombinationerna ger en "jord"smak i munnen som inte försvinner på ett bra tag.

Vi fick någon riktigt läbbig pastasås på jobbet en gång. Tomatbaserad med mögelost. Det smakade, och luktade, som spyor... :wtf:
 
Apropå koriander så minns jag en tråd om "Jamie Oliver och koriandern"...:rofl:

Och apropå kombinationer, jag tror helt ärligt att den här är svårslagen. Väldigt svårslagen.
Var på konsert (på nation, det kan vara relevant för sammanhanget) och beställde en "gör vad du vill bara det blir bra"-drink i baren.
Smakade på den, tyckte att den smakade sushi, vännen sa "det är nog för att du åt sushi innan vi kom hit..." - Nej! Smaka själv! Vi var överens, den smakade sushi "och...".
Så jag gick till baren och sa det, att de lyckats göra en drink som smakar sushi...
"ja, jag vet, det är fiskrom och bananlikör" :eek::crazy::yuck::wtf::arghh::turd:
I en drink. På riktigt. Tror basen var mjölk, men det liksom försvann...
Jag tycker det låter som att nån borde byta jobb... :D
 
Första gången jag åt koriander var jag övertygad om att någon glömt att ta bort diskmedlet från tallriken :angel:

För övrigt är ananas och jag en VÄLDIGT dålig kombination. Vidrigare än koriander, koriander stinker åtminstone inte och det går att ta bort koriander och äta maten som är kvar.
En gång på lågstadiet fick vi fruktsallad i plastglas. Jag kände direkt att något var vidrigt, och frågade mattanten om det var ananas i. Det var det ju naturligtvis inte, lilla flicka ät nu det som bjuds. Tror ni inte det låg en jäkla liten ananasbit i botten på glaset?! ;):nailbiting::wtf::wtf::turd:
 
Jag kan meddela att vodka och tandkräm är en jäkligt dålig kombination för magen, men det smakar faktiskt riktigt gott! När man har druckit ett par glas...
 
Saffran i maräng... Har fixat det i kväll för jag skulle ha med det på fika i morgon. Men då skulle jag nog bli utkastad. Oartigt att komma med äcklig present till värdinnan..
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 858
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 150
Senast: JohannaB
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 374
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 262
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp