Datakunnig person, HJÄLP!!!

MinIan

Trådstartare
jag har varit på ett dop, tagit många fina bilder,,,
MEN.. datan roterar dom inte.. har så gått som 90% av bilderna stående, men den roterar dom inte.. vad är det för fel?
vad ska man göra :confused:
 
Sv: Datakunnig person, HJÄLP!!!

behöver verkligen hjälp nu, ingen som har en liten aning??

:crazy:
 
Sv: Datakunnig person, HJÄLP!!!

nä, jag tittade på det, och det är därför jag vänder mig hit, för att jag inte hittar felet, annars brukar jag kunna luska ut va det kan vara.. men jag har så ont om tid nu också så jag kan inte sitta klistrad vid datan, det är inte trevligt mot andra eftersom att jag är inte hemma, så jag loggar in och ut helatiden för å se om någon kommit med någon ide om vad det kan vara fr fel..

och eftersom att jag är den datakunnigaste i huset här så blir dom oroterade när jag åker hem, så jag hoppas någon kommer med en lösning inna jag åker :D

man får ganska ont i naken å sitta å redigera/titta på bilder med huvudet snett =P
 
Sv: Datakunnig person, HJÄLP!!!

det krävs av progarmmet du redigerar i att det automatiskt vänder bilderna så som kameran tagit dem, eventuellt finns det någon bok imenyn som gör att programmet inte vänder.
vad är det för program föresten?
 
Sv: Datakunnig person, HJÄLP!!!

ja det är ett helt vanligt bildvisnings program som finns i xp..
Visningsprogram för bilder och fax, står det.
det
rdärförjag blir så fundersam varför det inte vänder.. för det är samma program som jag har hemma i min dator, och där fungerar det perfekt..
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 953
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
342
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Jag har fått ont i en arm. Trodde först det var träningsvärk, men när det inte gått över på över två veckor kontaktade jag vården. Jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 812
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp