Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som är väldigt tydligt med att äldre inte är av intresse för min del fick ett mail av en som enligt innehållet nog ser sig själv som guds gåva till kvinnor typ.

Svarade att jag -som det står i profilen- inte är intresserade av äldre män och när man är mer jämnårig med min pappa än mig ( :eek: ) så kvalificerar man sig definitivt till den kategorin, oavsett hur ungdomlig man anser sig vara :D

Har också fått mail från en kvinna, tackade för komplimangerna men att jag -som står tydligt i profilen- inte är intresserad av kvinnor. Fick då frågan vad jag tyckte om mannen i paret, för ett sånt var det tydligen. Står också tydligt i profilen att jag inte är intresserad av par eller upptagna män, så jag svarade bara att eftersom det är en kvinnlig profil, som uppenbart är ett par och inget av det är intressant för min del, så har jag givetvis inte kollat in på profilen.

Upphör aldrig att förvånas över att så många människor verkar tro att man inte menar det man skriver på sin profil..
 
Jag som är väldigt tydligt med att äldre inte är av intresse för min del fick ett mail av en som enligt innehållet nog ser sig själv som guds gåva till kvinnor typ.

Svarade att jag -som det står i profilen- inte är intresserade av äldre män och när man är mer jämnårig med min pappa än mig ( :eek: ) så kvalificerar man sig definitivt till den kategorin, oavsett hur ungdomlig man anser sig vara :D

Har också fått mail från en kvinna, tackade för komplimangerna men att jag -som står tydligt i profilen- inte är intresserad av kvinnor. Fick då frågan vad jag tyckte om mannen i paret, för ett sånt var det tydligen. Står också tydligt i profilen att jag inte är intresserad av par eller upptagna män, så jag svarade bara att eftersom det är en kvinnlig profil, som uppenbart är ett par och inget av det är intressant för min del, så har jag givetvis inte kollat in på profilen.

Upphör aldrig att förvånas över att så många människor verkar tro att man inte menar det man skriver på sin profil..
Jag tror mer på att folk inte läser profiltexterna.
 
De läser, men ignorerar för det är väldigt vanligt att få svar i stil med "mjo, jag såg det men..." och sen random förklaring till varför de skrivit ändå.
Finns inte så mycket att förlora på att skriva ändå är väl mer förklaringen. Liten chans är mer än ingen chans.

tenor.gif
 
Jag som är väldigt tydligt med att äldre inte är av intresse för min del fick ett mail av en som enligt innehållet nog ser sig själv som guds gåva till kvinnor typ.

Svarade att jag -som det står i profilen- inte är intresserade av äldre män och när man är mer jämnårig med min pappa än mig ( :eek: ) så kvalificerar man sig definitivt till den kategorin, oavsett hur ungdomlig man anser sig vara :D

Har också fått mail från en kvinna, tackade för komplimangerna men att jag -som står tydligt i profilen- inte är intresserad av kvinnor. Fick då frågan vad jag tyckte om mannen i paret, för ett sånt var det tydligen. Står också tydligt i profilen att jag inte är intresserad av par eller upptagna män, så jag svarade bara att eftersom det är en kvinnlig profil, som uppenbart är ett par och inget av det är intressant för min del, så har jag givetvis inte kollat in på profilen.

Upphör aldrig att förvånas över att så många människor verkar tro att man inte menar det man skriver på sin profil..

Anbitiöst ändå att svara.
Jag svarar på de intressanta, typ en av 20 🙄
 
Anbitiöst ändå att svara.
Jag svarar på de intressanta, typ en av 20 🙄

Helt oavsett vad en del här inne kanske tror, så är jag en väldigt välartad och trevlig typ :p

Slipper dessutom helt upprepade mail/meddelanden från samma människor när de inte får svar på nr 1, genom att jag via olika -och alltid trevliga- formuleringar svarar "tack, men nej tack" och mängdmail stör mig mer än att lägga några sekunder på att meddela att jag inte är intresserad, så det finns också en liten strategi med det.
 
Helt oavsett vad en del här inne kanske tror, så är jag en väldigt välartad och trevlig typ :p

Slipper dessutom helt upprepade mail/meddelanden från samma människor när de inte får svar på nr 1, genom att jag via olika -och alltid trevliga- formuleringar svarar "tack, men nej tack" och mängdmail stör mig mer än att lägga några sekunder på att meddela att jag inte är intresserad, så det finns också en liten strategi med det.

Det skulle ta alldeles för mycket tid att svara på ointressanta mail, brukar inte ens öppna dem 😅
 
Tycker middag låter mer seriöst, min erfarenhet om dom bara vill ligga är att de säger det rakt ut eller föreslår film :D
Ja det kanske är så, jag har nog egentligen inte tänkt middag som att ligga innan.
Men en kille jag träffade förut menade att när jag föreslog middag hemma hos någon av oss efter att vi setts 4 ggr, så var det kod för att vi skulle ligga, haha.
Så vet inte om han är ensam om att resonera så :p
 
Jag var på ny dejt igår med en kille som är 10 (!) år yngre än jag. Det blev lunchpromenad med hångel på undanskymd bänk i parken. Heeeelt underbart. Han verkar också vilja ses igen. Han vill ju bara ligga, det framgår rätt tydligt, men det är det enda jag vill också så det passar ypperligt.
 
Har nu blivit bjuden på middag hos honom på lördag.
Så undrar ju nu om hans plan är att ligga :p. Har inte frågat om han letar något seriöst
Det ena behöver ju inte utesluta det andra! :)
Bjuder jag hem någon så är det för att se hur det känns att umgås i avslappnat tumanhand sammanhang. Sen finns tanken där att nåt kanske händer, och jag är kanske lite sugen på det, men absolut inget jag förutsätter. Och om jag vill ligga eller inte har inget att göra med hur seriöst intresset är.
Vill du ta det lugnare och han inte läser av det/blir besviken så är han inget att ha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp