Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag fortsätter träffa mitt kap, och har roligt i sängen! Han får mig att känna mig trygg, så jag har provat på en del nya saker, helt på eget initiativ! Han uppskattar det, jag trodde inte att jag skulle vara så här pass modig, men det känns bra, hela tiden!
 
Är det någon mer som har problem med att Tinder hänger sig?
När jag öppnar meddelanden ser det ut så här och går ej att klicka någonstans. Går dock att ta sig matchningar men gör ingen skillnad när man sveper tillbaka. Fortfarande samma.

3F0D7423-475C-4C77-8D2E-FA490B6AB5EF.jpeg
 
Åja - du kommer nog att tjuvskika lite nu och då!

Haha :p Det kan stämma, men ville berätta ifall jag inte skriver på ett tag. Men lät kanske onödigt dramatisk :p.

Hoppas det inte hänt något bara ❤

❤ Vad gullig du är. Nädå, inget mer än att han, FS, som jag trodde var en vän, tydligen var intresserad av nåt mer och när han fattade att jag inte var det (på omvägar, inget klarspråk där inte) verkar det vara tack och hej.
Badoo-killen skrev inget efter att jag typ en vecka i förväg föreslog att ses en fm och när jag skrev kvällen innan och hörde hur det blev så hann han inte och föreslog ingen ny dag.
Orka.

Låter som att det är mer än bara en allmän mättnad, men du behöver inte berätta om du inte vill såklart. Kram!

Kram!❤
Ja, känner jag blivit aningens bitter... vilket ju inte känns bra om man ska träffa nya människor :p.
 
Tjejen ligger och sover fortfarande och jag är förälskad. Attans. Får se hur jag reder ut detta nu..
Min normala instinkt är att fly, brukar göra det. Men ska väl försöka vara lite mer rationell denna gång.

Jaja, ska hem till en vän ikväll iaf så får prata av mig lite.
 
Jag är nog också på väg mot en paus, eventuellt för alltid känns det som just nu. Verkar ju helt omöjligt att ens få en vettig konversation. Igår skrev jag till en kille på hp med en bra presentation, så jag fick ju uppfattningen att han kunde hantera ett tangentbord och det svenska språket. Har nu skickat fem meddelande till honom, han har svarat (annars hade jag såklart inte fortsatt :laugh:) om sig men inte ställt en enda fråga tillbaka...

Och sen killar som vill mysa:yuck:

Och då har jag nog ändå gett upp hoppet att träffa nån som skulle kunna bli en stabil partner, jag hade varit glad för en vettig kk men inte ens det lyckas jag med☹
 
Haha :p Det kan stämma, men ville berätta ifall jag inte skriver på ett tag. Men lät kanske onödigt dramatisk :p.



❤ Vad gullig du är. Nädå, inget mer än att han, FS, som jag trodde var en vän, tydligen var intresserad av nåt mer och när han fattade att jag inte var det (på omvägar, inget klarspråk där inte) verkar det vara tack och hej.
Badoo-killen skrev inget efter att jag typ en vecka i förväg föreslog att ses en fm och när jag skrev kvällen innan och hörde hur det blev så hann han inte och föreslog ingen ny dag.
Orka.



Kram!❤
Ja, känner jag blivit aningens bitter... vilket ju inte känns bra om man ska träffa nya människor :p.

Förstår. Verkligen "orka" 😒
 
Jaha. Jag är nog förälskad i tjejen som var här inatt. Hon kommer hit sent ikväll och sover här inatt med.
Känns som att det verkligen inte är läge för mig att inleda något nu, alldeles för trasig för det. Borde väl sluta träffa henne nu innan jag blir mer förälskad.
Vad trist att du känner så.
 
Lol finally hittat någon jag vill träffa, en person som rört sig i utkanten av mitt umgänge för typ 6-8 år sedan så har ju lite halvstadigt hum om vem det är.
Så jobbar han ständigt natt och trivs med att vända dygnet bakofram. Dvs när jag är hemma vaken sover eller jobbar han. Han är hemma vaken eftermiddagar när jag jobbar 😅 omöjlig ekvation, träligt.
 
Jag tog lite för givet att dejten skulle bli här i morgon men nu undrade Musikern om jag ville åka till honom istället. Känns kul att han är bekväm med att vi ses där också. Blir andra gången som jag åker dit. Passar egentligen bättre också att jag kör (vi har 40 min mellan oss) då jag jobbar kväll dagen efteråt så jag kan ta sovmorgon
 
Jag träffar två stycken, J som jag träffat sen i somras och en tysk kille som vi kan kalla Forskaren eftersom han är just det. Med J rullar allt på, vi ses en gång i veckan eller så och hörs däremellan rätt mycket på telefon och sms.

Forskaren, han kommer hit ungefär lika ofta. Han är verkligen snäll, gullig och omtänksam. Han sover alltid över vilket är riktigt mysigt. Med J ses vi alltid på dagen så det blir inte samma sak.

Jag har inga planer på att bli tillsammans med någon av dem men båda är väldigt fina personser och det känns stabilt mellan oss. Vi pratar om det mesta och jag och forskaren bestämde idag att vi ska försöka hitta på något utanför sängen också.
 
Liten update,

Lastbilschaffisen snackar vi fortfarande lite allmänt prat.

Den andra matchningen börjar konversationen komma igång och det är långa meddelanden och det känns som vi är väldigt lika, känns i nuläget mer intressant att ev kanske träffa honom helt utan förväntningar. Just nu blir det lite fler meddelanden för att se vart det tar vägen, men helt klart intressant. Om inte annat kanske jag kan utöka min vänskapskrets, who knows. :)
 
Tjejen ligger och sover fortfarande och jag är förälskad. Attans. Får se hur jag reder ut detta nu..
Min normala instinkt är att fly, brukar göra det. Men ska väl försöka vara lite mer rationell denna gång.

Jaja, ska hem till en vän ikväll iaf så får prata av mig lite.

Jag blir ändå glad, det innebär att du har lite må-bra känslor i kroppen. Det tror jag den behöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 347
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 427
Svar
1 261
· Visningar
129 271
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp