Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig känns det så konstigt när folk skriver inga känslor. Menar man att man inte känner något alls för personen? Eller att man inte är kär? För jag känner massor med känslor för människor jag tycker om, även om jag inte är förälskad/kär.
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.
 
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.

Om de endast vill ligga och inte alls umgås utöver det, så får de vara bra sexiga.... annars kan det vara, jag har inget större behov av sex egentligen. Men just nu är man ju (som singel) i underskott av fysisk kontakt överhuvudtaget, så...
 
Om de endast vill ligga och inte alls umgås utöver det, så får de vara bra sexiga.... annars kan det vara, jag har inget större behov av sex egentligen. Men just nu är man ju (som singel) i underskott av fysisk kontakt överhuvudtaget, så...
fysisk kontakt är obefintlig just nu.
 
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.

Ja någon sådan person skulle jag inte villa träffa alls. Kan inte bli attraherad av någon om jag inte tycker om dom/vill umgås med människan.
 
Om de endast vill ligga och inte alls umgås utöver det, så får de vara bra sexiga.... annars kan det vara, jag har inget större behov av sex egentligen. Men just nu är man ju (som singel) i underskott av fysisk kontakt överhuvudtaget, så...
Nä, jag skulle nog klara mig utan sex, men vill gärna ha lite fysisk närhet och hångel. Jag kan bli attraherad utan att känna människor, men med lite bagage så är inte engångssex något för mig längre. Då kan jag lika gärna vara utan helt.
 
Nä, jag skulle nog klara mig utan sex, men vill gärna ha lite fysisk närhet och hångel. Jag kan bli attraherad utan att känna människor, men med lite bagage så är inte engångssex något för mig längre. Då kan jag lika gärna vara utan helt.
Plus 1 på denna. När man inte ens kan krama sina kompisar längre är nivån av mänsklig kroppskontakt alldeles för låg!
 
Råkade ge en superlike till en bekants bror (vi har gemensamma vänner så vi är inte helt okända för varandra) :arghh: Men det visade sig att vi matchade, direkt efter det stötte jag ihop med honom när vi båda var ute med hundarna och nu ska vi ses imorgon :D Har inte varit på dejt sen maj så det är lite nervöst även om han verkar vettig utifrån det jag vet om honom.
 
J kom förbi en sväng, sen var det middagsdags och han totalvägrade äta min vegetariska mat så han for hem och åt :D nu är han på g hit igen...

Försökte förklara att jag är en jäkel på laga mat, men nej.. han är ju jägare och kanske ganska inskränkt 😅
 
J kom förbi en sväng, sen var det middagsdags och han totalvägrade äta min vegetariska mat så han for hem och åt :D nu är han på g hit igen...

Försökte förklara att jag är en jäkel på laga mat, men nej.. han är ju jägare och kanske ganska inskränkt 😅
Jag är ledsen, men vilken tråkmåns. O_o Jättemärkligt, om det inte var ett svepskäl för något annat. Han kanske inte var helt okej i magen eller något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 575
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 113
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp