Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
I och för sig hade du ju kunnat lägga till att det var okej att fortsätta chatta? :) Om han kändes trevlig till att börja med alltså. Att du inte känner att du vinner på att gå på träff med random folk förstår jag helt och hållet, det hade jag aldrig orkat.
Förvisso. Men känner inte det är så intressant.
 
En snubbe på HP började chatta med mig. Han hade typ ingen information om sig själv på sin profil. När jag frågade vad han gör på fritiden så var svaret träna och umgås med vänner och familj. Vad han är intresserad av vet jag inte. Men känner att han nog inte uppfyller mitt önskemål att träffa en likasinnad. Och han har redan frågat om vi kan träffas. Alltså. Motivera mig.
Jag tror han bara ville ligga. Du verkar ha en ganska tydlig profil och jag gissar att hans intressen inte stämmer in på det du söker. Därtill inleder han med att fråga om ni ska träffas.
 
Jag ska på spelning ikväll med två kompisar och en kollega. Kollegan är inte den söte och denne har såklart ingen aning om hur mitt läge är - han har idag lobbat stenhårt för att söt-kollegan ska haka på. Jag tror inte han kommer göra det men det vore ju väldigt fint...
 
En liten random uppdatering. Idag har jag pratat med kollegan (i telefon), det var jobbrelaterat. Jag var ju lite bitter på henne ett tag. Det kändes jobbigt. Även om jag inte ska ”gå runt och vara kär” så tycker jag ju om henne.

Är inte längre bitter. Kunde föra ett normalt samtal utan att smälta. Hon var glad, jag var glad, det var trevligt 🥰

Efteråt skickade jag en uppdatering i ärendet, hon skrev tillbaka att hon saknar mig, jag skrev att jag saknar henne. Nu har vi inte setts på tre veckor.
 
Det känns som att TL är ett kap. Han skickade just bild på sytråd på Lidl och frågade om han skulle köpa åt mig ❤️ vi har träffats två gånger, varav en dejt, och han tänker redan på mig när han ser något som är ett stort intresse för mig 🥰 tidigare dejter har liksom aldrig ens tänkt tanken på att fråga om jag behöver nått liknande
 
Fått en knäpp igen efter alla turer med katten.

Jag tror inte jag orkar mer känslostormar utan funderar på lägga ner allt och bara fokusera på mig och djuren, kommer ändå bara elände av engagemang. Jag är så trött, vill bara krypa ihop i fosterställning några år. 😖

Damned if you do, damned if you don't.
 
Fått en knäpp igen efter alla turer med katten.

Jag tror inte jag orkar mer känslostormar utan funderar på lägga ner allt och bara fokusera på mig och djuren, kommer ändå bara elände av engagemang. Jag är så trött, vill bara krypa ihop i fosterställning några år. 😖

Damned if you do, damned if you don't.
Jaha, glöm allt. Nu sitter jag och kollar biljetter istället. O_o
Har inte tid än på några veckor och kommer hinna svimma av att hålla andan så länge, men fasen vad jag vill träffa honom, och han mig! 🤩
 
Sms-flirten finns där men ändå inte. Har sporadisk kontakt, vill ses bara vi men får inte till det, lägger ner, tar upp kontakten igen… har hållit på så ett tag, in i och ut ur andra förhållanden, långa perioder av tystnad, ses ibland av andra skäl och kommer alltid tillbaka till att det finns ”något” mellan oss. Fuckit!!
 
Jag läser ofta att någon benämner sig som ungdomlig. Vad menar de med det? De kan väl inte mena att de är barnsliga?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 169
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp