Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man måste ju ha en bild på dejtingappen. Men vet inte vad man ska välja. Ska jag ha när jag åker slalom i Åre, eller när jag kyfter skrot på gymmet, eller när jag visar upp den stora gäddan jag fiskat upp för 5år sedan , eller när jag är i Monaco hamnen eller när jag är med fölungen på en promenad, eller när ungen smetar glass i mitt ansikte på Liseberg eller när jag meckar med bilen eller när jag latar mig i vilstolen på verandan eller när jag går på händer. Vad tycker ni
 
Man måste ju ha en bild på dejtingappen. Men vet inte vad man ska välja. Ska jag ha när jag åker slalom i Åre, eller när jag kyfter skrot på gymmet, eller när jag visar upp den stora gäddan jag fiskat upp för 5år sedan , eller när jag är i Monaco hamnen eller när jag är med fölungen på en promenad, eller när ungen smetar glass i mitt ansikte på Liseberg eller när jag meckar med bilen eller när jag latar mig i vilstolen på verandan eller när jag går på händer. Vad tycker ni
Kanske en när du viftar med den svenska flaggan? Eller en flagga i varje hand, en folkdräkt och ett brett leende?

Man vill ju visa en korrekt bild av sig själv tänker jag.
 
Man måste ju ha en bild på dejtingappen. Men vet inte vad man ska välja. Ska jag ha när jag åker slalom i Åre, eller när jag kyfter skrot på gymmet, eller när jag visar upp den stora gäddan jag fiskat upp för 5år sedan , eller när jag är i Monaco hamnen eller när jag är med fölungen på en promenad, eller när ungen smetar glass i mitt ansikte på Liseberg eller när jag meckar med bilen eller när jag latar mig i vilstolen på verandan eller när jag går på händer. Vad tycker ni
Om jag ska gå på vad gemeneMAN på tinder tycker man ska ha så borde du ha två bilder på när du står i en backe i Åre, 4 bilder på när du är på gymmet (gärna minst två av dom med väldigt lite på dig typ bar överkropp), minst en med fisk och en med solbrillor och en drink, samt en när du sitter i bilen.
 
Om jag ska gå på vad gemeneMAN på tinder tycker man ska ha så borde du ha två bilder på när du står i en backe i Åre, 4 bilder på när du är på gymmet (gärna minst två av dom med väldigt lite på dig typ bar överkropp), minst en med fisk och en med solbrillor och en drink, samt en när du sitter i bilen.
Faller verkligen tjejerna för detta
 
😂 hjälp
Jag har inte vågat skaffa appen än
Som studie av manligt beteende är den ganska kul (om man söker efter män) men om man söker partner mest deprimerande. Någonstans där ute i verkligheten finns ju de där galna männen också, det kan ju också göra en ganska tungsint. Men det är roligare om man ser det komiska i det hela...
 
Senast ändrad:
Det fick bli bilden från Liseberg och sen hade jag en bild från en sommarkväll nere vid sjön då vi grillade :love: plus en bild när jag spelar bowling. Men den är med mest för den är rolig när jag tappar klotet på foten. Då var det kompisarna som hade hällt i matolja i fingerhålen och filmat O_o. Sen la jag på lite tex enligt förslag här, typ snäll o omtänksam. Barnkär som drar sitt strå till hushållet :). Så nu börjar man fiska :o
 
Man måste ju ha en bild på dejtingappen. Men vet inte vad man ska välja. Ska jag ha när jag åker slalom i Åre, eller när jag kyfter skrot på gymmet, eller när jag visar upp den stora gäddan jag fiskat upp för 5år sedan , eller när jag är i Monaco hamnen eller när jag är med fölungen på en promenad, eller när ungen smetar glass i mitt ansikte på Liseberg eller när jag meckar med bilen eller när jag latar mig i vilstolen på verandan eller när jag går på händer. Vad tycker ni

Absolut inte bilden med ungen som smetar glass. Tror inte att någon gillar den typen av bilder förutom föräldern själv.
Resten låter som helt vanliga Tinder-bilder för en random snubbe.
 
Absolut inte bilden med ungen som smetar glass. Tror inte att någon gillar den typen av bilder förutom föräldern själv.
Resten låter som helt vanliga Tinder-bilder för en random snubbe.
Man kan ju byta bilder efter ett tag eller lägga dit typ "detta gjorde jag idag".
 
Som en gamling på fb, succé 🥳
Ok, tar bort glassbilden. Då läggar jag in lite fina naturbilder och en bild när jag vaskar guld i småland och en bild på guldet jag hittade. Det måste ju ge resultat :up:. Då kommer dejten att bli intresserad av guldvaskning och så kan vi prata om det. Å jag kan visa hur man gör om vi förlägger en dejt där. Toppen ide
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 360
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
16 698
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp