Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kanske inte skulle säga att de flesta män är as. Men de är ofta ett påhäng, dvs om jag lever ihop med en man är det MER arbete för mig än om jag lever själv. De män jag träffar på eller ser på tinder verkar sällan reflektera över sig själva eller de relationer de har med andra människor, de är gränslösa när det kommer till sex och vissa är dessutom våldsamma och kontrollerande (men du vet aldrig vilka förrän du blir slagen/kontrollerad). Så ja, man närmar sig dejting med män med en viss hälsosam skepsis.
 
Jag kanske inte skulle säga att de flesta män är as. Men de är ofta ett påhäng, dvs om jag lever ihop med en man är det MER arbete för mig än om jag lever själv. De män jag träffar på eller ser på tinder verkar sällan reflektera över sig själva eller de relationer de har med andra människor, de är gränslösa när det kommer till sex och vissa är dessutom våldsamma och kontrollerande (men du vet aldrig vilka förrän du blir slagen/kontrollerad). Så ja, man närmar sig dejting med män med en viss hälsosam skepsis.
Kan man säga att du har haft otur
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 524
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
891
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
23 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp