Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, tar bort glassbilden. Då läggar jag in lite fina naturbilder och en bild när jag vaskar guld i småland och en bild på guldet jag hittade. Det måste ju ge resultat :up:. Då kommer dejten att bli intresserad av guldvaskning och så kan vi prata om det. Å jag kan visa hur man gör om vi förlägger en dejt där. Toppen ide

Lycka till 😁
 
Fick panik o nu kan jag inte radera kontot 😂
IMG_3347.jpeg
 
Det fick bli bilden från Liseberg och sen hade jag en bild från en sommarkväll nere vid sjön då vi grillade :love: plus en bild när jag spelar bowling. Men den är med mest för den är rolig när jag tappar klotet på foten. Då var det kompisarna som hade hällt i matolja i fingerhålen och filmat O_o. Sen la jag på lite tex enligt förslag här, typ snäll o omtänksam. Barnkär som drar sitt strå till hushållet :). Så nu börjar man fiska :o
Du förstod väll att det var ironiskt. Om man skriver ut att man är snäll och omtänksam så utgår jag från att man är ett as. Varför skulle man annars behöva skriva ut det?
Det är ju också väldigt subjektivt, lite som att skriva att man är snygg. Enligt vilka kriterier?
Skriv vad du gillar att göra och hur du fungerar istället, vilken typ av liv du lever, vad i vardagen gillar du. Liksom riktiga saker som faktiskt betyder något i ett förhållande.
 
Du förstod väll att det var ironiskt. Om man skriver ut att man är snäll och omtänksam så utgår jag från att man är ett as. Varför skulle man annars behöva skriva ut det?
Det är ju också väldigt subjektivt, lite som att skriva att man är snygg. Enligt vilka kriterier?
Skriv vad du gillar att göra och hur du fungerar istället, vilken typ av liv du lever, vad i vardagen gillar du. Liksom riktiga saker som faktiskt betyder något i ett förhållande.
Jag antar att man skriver det eftersom det finns så många as och att man vill tala om att man inte är det.

Men jag har skrivit lite om mig själv och så :)
 
Skriver någon att dom är snälla och omtänksamma som någon merit på dejtingsidor så antar jag att dom är idioter. Snäll och omtänksam är liksom knappt minimum för att vara en vettig människa.
Alla är vi ju olika och uppfattar saker o ting olika. Jag hoppas ju verkligen att dom som ev klmmer att svara ochså är snälla och omtänksamma
 
Vad innebär att vara snäll för dig? Det är något jag verkligen undrar över när jag ser män skriva ut det där. Vad menar dom? Är det som med hästar där snäll i stort sett alltid betyder passiv och tillåtande.
För mig är det att såklart inte utsätta nån för olika typer av misshandel, säga kränkande saker eller betee sig som asen gör. Vad dom som skriver snäll menar vet jag inte det får du fråga dom om
 
Skriver någon att dom är snälla och omtänksamma som någon merit på dejtingsidor så antar jag att dom är idioter. Snäll och omtänksam är liksom knappt minimum för att vara en vettig människa.
Jo, jag svepte illa kvickt vänster på snubben som skrev "jag är en snäll kille vilket verkar vara en underskattad egenskap nuförtiden". Nädu. Det är ett grundkrav, och du viftar just nu med en jättestor nice guy-rödflagga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 398
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
854
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
19 301
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp