Dejtingtråden 39

Bukefalos 30 år!

Nu tror jag att jag vet varför grannen är så off. Mötte han imorse och han hade försovit sig till jobbet. Berättade han gick å la sig 19 igår kväll å vaknade inatt och hade svårt att somna om. Att han är helt slut efter jobbet, sa då kanske inte så bra att somna så tidigt, han bara nä jag vet är nog en höst depression.. Erbjöd iallfall han att följa med på promenader på kvällarna om han vill piggna till..

Jag skickade ett meddelande där jag uttryckte att jag ville vara vuxen och tydlig genom att fråga om han är intresserad av mig. Så när han öppnade så... Var jag inte så vuxen utan la mobilen med skärmen nedåt i köket medan jag nu sitter och kollar på serier i vardagsrummet. :up:
Alltså. Detta har jag också gjort. Jag har till och med lagt telefonen med skärmen neråt i en låda och gått därifrån. :o

Men där tappar jag de för han blir så intensiv å tjatig.
☝️

Försök tänka lite på hur du känner med denna person när du börjar älta varför andra inte hör av sig till dig hela tiden. Jag vågar nog påstå att de allra flesta vuxna människor har så mycket att göra med sina befintliga liv att en person som kräver kontakt hela tiden uppfattas just intensiv och tjatig...

Träffade grannen lite i helgen med hans dotter för de skulle passa mina hundar medans jag åkte iväg med hästen. När jag kom tillbaka så lekte dem lite på gräsmattan och dottern frågade om hon fick sitta i mitt knä, hon är så himla söt. Sen sa hon att hon och pappa höll på och pärla en hund som ser ut som min som jag ska få när den är klar. Han skickade sen en bild på den och jag tänkte wow den var ju verkligen avancerad. Dock vet jag inte om de är mer intresse från hans sida än just grannar, då han inte tagit något insitativ att ses bara han och jag. Han skulle ev höra av sig denna veckan om han ville med på en promenad... Så jag vet inte jag börjar tveka om han ens är intresserad, han verker just nu mer intresserad av mina hundar än mig :D Dock skrev han när jag var och tävlade att han hejjade på mig och önskade mig lycka till och hoppades att allt gick bra..

Har inte pratat någonting mer mer han med missbruk.
Skrivit lite med några andra bland annat en gammal bekant som raggar på mig men jag känner noll och ingenting för andra killar och det är så tråkigt :(

Träffade grannen lite i helgen med hans dotter för de skulle passa mina hundar medans jag åkte iväg med hästen. När jag kom tillbaka så lekte dem lite på gräsmattan och dottern frågade om hon fick sitta i mitt knä, hon är så himla söt. Sen sa hon att hon och pappa höll på och pärla en hund som ser ut som min som jag ska få när den är klar. Han skickade sen en bild på den och jag tänkte wow den var ju verkligen avancerad. Dock vet jag inte om de är mer intresse från hans sida än just grannar, då han inte tagit något insitativ att ses bara han och jag. Han skulle ev höra av sig denna veckan om han ville med på en promenad... Så jag vet inte jag börjar tveka om han ens är intresserad, han verker just nu mer intresserad av mina hundar än mig :D Dock skrev han när jag var och tävlade att han hejjade på mig och önskade mig lycka till och hoppades att allt gick bra..
Jag hade i alla fall inte hånglat med min granne om jag inte kände något annat för personen än just granne, så i ditt ställe hade jag suttit lite lugnt i båten och se om han hör av sig i veckan.

Jag och kollegan hinner inte ses i veckan, och nästa vecka har han egentligen barnen på heltid hela veckan, men han har ordnat så hans mamma kan vara barnvakt två dagar så vi kan ses 🥺

Vi ska laga mat ihop, eventuellt spela discgolf och se film!

Äsch, det blev inställt imorgon, hans mamma är sjuk 🥲 fredag verkar vi kunna ses! Vi lyckades få in en liten pusspaus på jobbet idag iallafall 🤭

Det är jättefint 🥺 idag fick jag en puss efter min lunchnap och så på eftermiddagen också 🤭
Nu hoppas jag bara att det blir av att ses på fredag, båda är överens om att vi måste ses irl för att lära känna varandra bättre. Vi skriver visserligen med varandra varje dag, men det är ju inte riktigt samma sak!
Gillar men är avundsjuk 😅
Vill också pussas på jobbet i smyg 🥹

Det är jättefint 🥺 idag fick jag en puss efter min lunchnap och så på eftermiddagen också 🤭
Nu hoppas jag bara att det blir av att ses på fredag, båda är överens om att vi måste ses irl för att lära känna varandra bättre. Vi skriver visserligen med varandra varje dag, men det är ju inte riktigt samma sak!
Åh 🥹 Hoppas verkligen att ni kan få till en träff på fredag!

Gillar men är avundsjuk 😅
Vill också pussas på jobbet i smyg 🥹
Samma här. Var så himla mysigt när jag och en kollega på min dåvarande arbetsplats hade en fling och man bara kunde smita iväg nånstans och hålla varandra i handen eller något under dagen. :heart Kommer förmodligen aldrig hända på min nuvarande arbetsplats eftersom jag föredrar killar och det mest är tjejer i min grupp och de män som finns på den större arbetsplatsen antingen är väldigt mycket äldre eller väldigt mycket yngre.

@pepp, vi unnar dig detta av hela vårt hjärta även om vi är lite avundsjuka. Så gulligt det låter!

Grannen har inte öppnat mitt meddelande jag svarade han på sen i måndags. Såg han snabbt i förbi farten när jag skulle till bilen och han vinkade glatt. Jag har is i magen å låter de ta sin tid

Kapet fortsätter vara ett kap 🥰
Han har nyckel hem till mig och igår hade han varit och lämnat en överraskning som jag kom hem till i natt efter jobbet ❤️
Choklad, chips och Monster, livets bästa 👌
20260917_002044.webp

Kapet fortsätter vara ett kap 🥰
Han har nyckel hem till mig och igår hade han varit och lämnat en överraskning som jag kom hem till i natt efter jobbet ❤️
Choklad, chips och Monster, livets bästa 👌
Visa bifogad fil 190989
Det här påminner mig om en kille jag dejtade för mååånga år sedan. Fast i mitt fall var det allt annat än fullträff.
Han hade nyckel till mig för att han varit kattvakt. En dag hade han varit förbi och ställt en enorm lila glasvas föreställande en uggla på bordet 😂. Det var visserligen blommor i den, men jag undrar hur han tänkte - jag har aldrig gillat ugglor, hade nog aldrig haft snittblommor hemma tidigare och bodde i en etta med rätt dåliga förvaringsmöjligheter 😅. Gav bort den till min mormor sen, hon ville ha den 😁

Choklad, chips och monster låter enormt mycket bättre 👌

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Arbetsintervju
  • Svensk politik 9

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat