Ja ibland får man helt enkelt lite feeling!Du och jag...
Ibland är jag extravagant och kör bådeoch
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ibland får man helt enkelt lite feeling!Du och jag...
Ibland är jag extravagant och kör bådeoch
![]()
![]()
Jag tror garanterat att det är en generationsfråga! Med vissa undantag förstås, åt båda håll.Jag funderar på om detta delvis, i alla fall för mig, är en generationsfråga. Jag är född -89 och började högstadiet precis lagom till att dåtidens sociala medier med Lunarstorm, bilddagboken och MSN verkligen kom. Men jag har oftast dejtat män som är lite äldre och redan var vuxna när detta kom. Och många skriver inte alls som jag.
Jag kan även bli tokig på användandet av smileys. Egentligen gillar jag inte smileys i en seriös text. Men har man ingen smiley tror folk att man är sur. Jag aktar mig också noga för att skicka någon som helst smiley som går att associera med ett hjärta till en man som jag inte antingen känner extremt väl eller har mer kärleksbetonade känslor för.
Äldre använder merJag tror garanterat att det är en generationsfråga! Med vissa undantag förstås, åt båda håll.
Då gör de fel,Yngre dennaistället för
Förvirringen är total![]()
Vad roligt!Jag och piloten skriver varje dag och nästa hela tiden. Allt bara flyter och vi pratade i telefon igår i 2,5 h. Efteråt skrev han direkt att de verkligen känns så bra med mig att han hoppas kemin finns där lika mycket när vi ses. Jag är så jäkla nervös när vi ses att de inte klickar eller man inte klickar fysisktJag är också nojig över min vikt trots jag visat nya bilder hur jag ser ut osv. Han är dock rolig och skickar bilder med dubbelhaka och säger hoppas du sänkt dina förväntningar nu
Båda två tycker de är sjukt att man klickar med någon så bra och han sa att tänker på mig hela tiden och känner inget intresse att prata med någon annan.. Vi ska förälska ses på en promenad i veckan men jag är så jäkla nervös att de kommer kännas annorlunda i verkligheten. Ge mig pepp att första mötet kommer vara wow!!
![]()
Jag hade inte velat komma om det är barn hemma, det tyckte jag kändes som en ”röd flagga”.Hur vet man om killen är mer intresserad av sex än något seriöst? Har märkt de har blivit mycket snack om mys och närhet, och han frågade om jag ville komma ikväll när dottern somnat. Men sa jag inte kunde då känns sådär att dyka upp sent en kväll för att stanna någon timme och "titta på film". Vi har dock planerat av att ses nästa vecka på min semester. Men tänker jag vill nästan testa å se lite hur han är, för jag kommer vänta med sex och inte hoppa in i något. Är de något man ska ta upp att man vill vänta? Av tidigare erfarenheter så brukar killen dra sig undan om man har sex för tidigt och allt fokus blir kring de istället för att få känslor för varandra först.. Han skriver att han saknar mig lite osv men känns bara som han är lite uttråkad med för han är sjukskriven..
Hur vet man om killen är mer intresserad av sex än något seriöst? Har märkt de har blivit mycket snack om mys och närhet, och han frågade om jag ville komma ikväll när dottern somnat. Men sa jag inte kunde då känns sådär att dyka upp sent en kväll för att stanna någon timme och "titta på film". Vi har dock planerat av att ses nästa vecka på min semester. Men tänker jag vill nästan testa å se lite hur han är, för jag kommer vänta med sex och inte hoppa in i något. Är de något man ska ta upp att man vill vänta? Av tidigare erfarenheter så brukar killen dra sig undan om man har sex för tidigt och allt fokus blir kring de istället för att få känslor för varandra först.. Han skriver att han saknar mig lite osv men känns bara som han är lite uttråkad med för han är sjukskriven..
Nej planen var nog verkligen inte från hans sida att ligga ikväll när barnet är hemma. Han tyckte mest att det är långt att ses fram tills nästa vecka när han är barnfri och jag är ledig. Men jag är ganska uppbokad, och jag vill inte ses en snabbis på kvällen känns lite lönlöst för då blir de liksom soffhäng å säkert merSex är ju ändå en väldigt viktig del av en relation och jag vill ibte skjuta upp det för att veta att msn funkar och gillar samma saker.
Har aldrig påverkat om det blivit en seriös relation eller inte.
Dock skulle jag aldrig vilja ligga med en unge i ett rum bredvid![]()