Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får man vara med här om man lever lite annorlunda och mest går på dejter hela tiden för att de är så jävla roligt och det finns så mycket fantastiska människor? :D
Har stadig pojkvän men dejtar andra och är öppen för flera relationer
Håller med de övriga som tycker allt dejtande är kul att läsa.
Ska erkänna att du fångat min nyfikenhet i och med att du har pojkvän och är öppen för fler relationer, är han likadan eller hur fungerar det? :p


Själv är det stilke på min front. Däremot träffade jag TK igår på jobbet, vi pratade lite allmänt. Han hejjade även glatt när han såg mig. Ska dit idag också.
Var så glad att jag fick åka dit igår, behövde det av många anledningar. Fick chansen att säga hejdå till den truckföraren som går i pension nu till sommaren, som varit helt fantastisk. Vet när jag skulle ge honom en kram utbrister TK skämtsamt ”nu ska de hångla”. Jag retades tillbaka. Måste erkänna att jag ändå är tacksam att fått äran att lära känna dom. Helt underbara individer och roliga. Blir bara glad av att åka dit. :heart
 
Håller med de övriga som tycker allt dejtande är kul att läsa.
Ska erkänna att du fångat min nyfikenhet i och med att du har pojkvän och är öppen för fler relationer, är han likadan eller hur fungerar det? :p

Han får träffa andra om han vill men han är ointresserad av det. Däremot accepterar han att jag är som jag är.
Visst blir han svartsjuk och de blir bråkigt ibland men jag var ärlig med honom från dag ett och han valde att ändå ge sig in i leken så att säga.
Och för mig betyder det extremt mycket vem jag kommer hem till, han är min trygghet.

Däremot älskar jag att träffa nya människor, den där fasen när man försöker lista ut varandra, känslan i magen och så vidare.
 
Blä, dött på min dejtingfront. Trist.

Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Ont i knäna med efter cykelsemestern, så tvekar lite därför också... hmm.
 
Blä, dött på min dejtingfront. Trist.

Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Ont i knäna med efter cykelsemestern, så tvekar lite därför också... hmm.

Nope. Jag är för paranoid och litar inte på folk.
 
Han får träffa andra om han vill men han är ointresserad av det. Däremot accepterar han att jag är som jag är.
Visst blir han svartsjuk och de blir bråkigt ibland men jag var ärlig med honom från dag ett och han valde att ändå ge sig in i leken så att säga.
Och för mig betyder det extremt mycket vem jag kommer hem till, han är min trygghet.

Däremot älskar jag att träffa nya människor, den där fasen när man försöker lista ut varandra, känslan i magen och så vidare.

En fråga, hur mycket berättar du för honom? Vill han veta eller inte? Säger du var du ska när du ska på dejt? (Om ni bor ihop)
Är väldigt nyfiken på hur man får en sådan relation att funka i praktiken :)
 
Han får träffa andra om han vill men han är ointresserad av det. Däremot accepterar han att jag är som jag är.
Visst blir han svartsjuk och de blir bråkigt ibland men jag var ärlig med honom från dag ett och han valde att ändå ge sig in i leken så att säga.
Och för mig betyder det extremt mycket vem jag kommer hem till, han är min trygghet.

Däremot älskar jag att träffa nya människor, den där fasen när man försöker lista ut varandra, känslan i magen och så vidare.
Ah, låter bra det. Jag tror ärlighet varar längst. :)
Hoppas det blir bra för dig, ser fram emot att få följa din resa. :up:
 
En fråga, hur mycket berättar du för honom? Vill han veta eller inte? Säger du var du ska när du ska på dejt? (Om ni bor ihop)
Är väldigt nyfiken på hur man får en sådan relation att funka i praktiken :)

Han vill veta om jag ska ut, och då säger jag oftast att jag ska ut och ta en drink. Då vet han vad de handlar om. Men han vill inte ha detaljer.
Han vill bara veta var jag är och om jag är okej.
 
Blä, dött på min dejtingfront. Trist.

Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Ont i knäna med efter cykelsemestern, så tvekar lite därför också... hmm.
Jag är paranoid men hade hängt på. Vart ska ni? På de flesta leder börjar det ju komma ut folk nu.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
@Tonto och @the_connemara Tack för era svar! Åååh. Alltså egentligen tror jag ju att det bara skulle bli skitkul och jättebra, men jag vet ju inte. O sen med (troligen) alkohol med i bilden... hmmm. Är väl bara sunt att fundera över det iallafall!

Kan ni inte träffas allihopa innan ni ska iväg? För att lära känna varandra lite och ladda upp inför vandringen. Kan ju bli jättetrevligt! Och du får känna av stämningen och läget lite innan du tackar ja helt och hållet alt drar dig ur :)
 
@Niyama Jo, det har du rätt i och vi ska till ett ganska populärt ställe skulle jag tro. Till Rendalen, man åker över till norska sidan bara en bit härifrån Dalarna där vi bor.

@Malibu_Stacy Jo, det hade ju varit kul och bra, men tyvärr hinner vi inte det då det är redan i början på nästa vecka vi ska iväg troligen. Och en av dem som ska med bor borta och kommer upp hit då bara. Men annars en toppen-idé! Ett alternativ är ju att jag inte hänger på nu, men träffar dem i något annat sammanhang för att sedan hänga på på något sånt här senare. Men får se hur jag gör :).
 
@Niyama Jo, det har du rätt i och vi ska till ett ganska populärt ställe skulle jag tro. Till Rendalen, man åker över till norska sidan bara en bit härifrån Dalarna där vi bor.

@Malibu_Stacy Jo, det hade ju varit kul och bra, men tyvärr hinner vi inte det då det är redan i början på nästa vecka vi ska iväg troligen. Och en av dem som ska med bor borta och kommer upp hit då bara. Men annars en toppen-idé! Ett alternativ är ju att jag inte hänger på nu, men träffar dem i något annat sammanhang för att sedan hänga på på något sånt här senare. Men får se hur jag gör :).

Ha Skypemöte innan så hinner du bilda dig en uppfattning av dom andra.
 
Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Beror helt på om jag litar på den jag känner av de 3 eller inte, men någon som jag bara träffat 3 gånger hade jag personligen troligtvis inte litat på såpass.
 
Blä, dött på min dejtingfront. Trist.

Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Ont i knäna med efter cykelsemestern, så tvekar lite därför också... hmm.
Jag hade troligen inte åkt.
Precis som @Gnist är inne på så beror det på hur väl jag litade på den av dem som jag kände. Hade tex någon av mina kollegor eller min närmsta manliga vän föreslagit någon typ av resa med övernattning, då hade jag varit helt lugn med det eftersom jag känner mig helt trygg med dem och litar på deras val av vänner också. En helt ny bekantskap däremot... Nej.
 
Blä, dött på min dejtingfront. Trist.

Men, funderar på ifall jag ska eller inte ska med kompiskillen och två killkompisar till honom för en tält-övernattning i fjällen? Men tvekar iom att jag bara träffat honom tre ggr och de andra killarna har jag aldrig träffat... Hade ni hängt med?

Ont i knäna med efter cykelsemestern, så tvekar lite därför också... hmm.
Jag hade nog hängt på. Om det inte fanns nån magkänsla som så nej förstås. Men hade lugnt kunnat hänga på vilken som helst av de killar jag flergångsdejtat på sistone, och litat på att han har sjyssta kompisar. Men du måste göra som du känner och vill såklart!
 
Det blir midsommarhäng med Filmnörden imorgon. :) Känns ganska laddat. Vi har messat väldigt mycket de här nästan två veckorna som gått sen vi sågs första gången, ändå känns det lite avlägset och jag börjar nojja lite över att det ska bli stelt, inte finnas attraktion osv. För att jag inte minns själva dejten så bra. Men jag minns ju att jag tänkte att det fanns nåt där, att jag gärna hängt längre, och smajlet jag hade kvar i ansiktet när vi sagt hejdå. Så det finns nog förutsättningar!
 
Sorry för lite OT/trådkap, kände inte för att starta en helt egen tråd om ämnet.
Är det fler än jag som (återkommande) stött på fenomenet "Killar som utger sig för att vara betydligt yngre än de verkligen är" på dejtingsidor?
Har hänt mig inte mindre än 7 ggr bara nu i juni! Och de ljuger ju inte lite heller. Vi pratar typ 10 år! :mad:
De utger sig alltså för att vara 20-25 år men är 30-35 år IRL. (Inte så svårt att röja heller förövrigt.)
Varför gör man så, vad tjänar det till? Mer än att man än mer framstår som en idiot.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
373
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
299
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Smoothi
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 046
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp