Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä det förstår jag. Tänkte mer på att jag inte har något emot folk med kinks, jag vill bara inte ha en massa meddelanden ifrån dom när jag verkligen inte är intresserad av just det här.
Jag försökte mest göra ett misslyckat försök till att hålla med dig om att det är oerhört gränslöst att skicka såna mail. Men min hjärna har tagit semester :o
 
Jag försökte mest göra ett misslyckat försök till att hålla med dig om att det är oerhört gränslöst att skicka såna mail. Men min hjärna har tagit semester :o

Jaaa, haha, sorry!

Jag har visserligen blivit ganska luttrad när det gäller sådant. Jag verkar dra till mig folk med kinks som en magnet. Har ingen aning om varför? Men jag blir fortfarande lite chockad över hur folk inte kan läsa rummet och hur gränslösa folk är. :p
 
Om man nu har dessa kinks så är det nog väldigt svårt att hitta en person att matcha med så då tror de väl att deras bästa hopp är att kontakta så många som möjligt.
 
Alltså gud. Reggade mig på en app igår kväll för att jag är sjuk och har tråkigt. Direkt får jag en sugar daddy, en med kink för att bli krympt till ministorlek, en som undrar om jag vill bli gravid, en som vill bli dominerad av mig och en som undrar om jag kan bli deras slav.
Vad är det för app? Har inte ens fått så många puckon på BC. En som skämtade om att jag inte skulle våldta honom på första träffen, ganska smaklöst i min bok eftersom det gissningsvis inte är något han oroar sig oavsett vilka tjejer han träffar.
 
Har träffat en kille här i stan som jag verkligen inte trott att jag har några speciella känslor för, men för någon dag sedan var jag hemma hos en KK i en annan stad och det tog verkligen stopp. Ville inte ligga eller ens hångla med honom för jag tänkte bara på han ”hemifrån”.
Problemet är att jag vet inte riktigt vad den första killen vill, borde verkligen fråga men önskar att han kunde initiera det (har varit den aktive till att ses varje gång).
Skönt dock att få ha lite pirr i magen sådär :)
 
Min poäng gick visst inte fram, men okej. På vilket sätt är det bättre för mig att ha fyra matches med noll respons jämfört med dina 71?
71 är väl typ nånsin och 4 var på en session :) sen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.

71 är väl sen juni månad nån gång. Då jag återställde sen sist.
Men jag swipar ju i en radie på 350 km ungefär. Så jag har swipat på väldigt många...

Egentligen är antalet matchingar ganska ointressant. Det är slutresultatet som är intressant. ->svarar hon?->är hon trevlig?->vill hon gå på dejt?->blir det dejt n2->gifta sig ?

Osv :)
Så teoretiskt räcker det med en matchning. Men chanserna ökar med fler :).
 
Såg en tjej på tinder nu som endast har angett sin vikt. Lär nog dröja innan det blir lika vanligt som för män att ange sin längd...

"64 kg"
 
Såg en tjej på tinder nu som endast har angett sin vikt. Lär nog dröja innan det blir lika vanligt som för män att ange sin längd...

"64 kg"
Jag förstår inte riktigt hur vikten är relevant, ska man lyfta personen eller har man en bil med viktgräns? Annars kan man ju skriva ut fullständiga stats med vikt-längd-blodtyp-årsinkomst osv men vet inte riktigt hur relevant det är.
 
Längden är en konstant och är något som säger något konstant. Vikten beror på andra saker och det är väl viktigare hur personen ser ut om något än vad siffran på vågen säger?
Nej, vi krymper 1-2 cm under dagen och även när vi blir gamla...eller om vi springer ett långlopp.

Varför är längden ett viktigare mått på attraktion än vikten ??
 
Nej, vi krymper 1-2 cm under dagen och även när vi blir gamla...eller om vi springer ett långlopp.

Varför är längden ett viktigare mått på attraktion än vikten ??
Längden är något du kan sätta i relation till din egna om nu längden är något som är viktigt för dig. En vikt säger inte dig någonting i sig och du är väl inte intresserad av VIKTEN utan att de ska SE SMALA ut? Dvs 60kg kan betyda helt olika saker beroende på längd och fördelning men 190cm är alltid 190cm.
 
Längden är något du kan sätta i relation till din egna om nu längden är något som är viktigt för dig. En vikt säger inte dig någonting i sig och du är väl inte intresserad av VIKTEN utan att de ska SE SMALA ut? Dvs 60kg kan betyda helt olika saker beroende på längd och fördelning men 190cm är alltid 190cm.

Nej, så är det ju naturligtvis.

64 kg är övervikt på en som är 160 cm
Och fortfarande inom normalvikt spannet på en som är 185 cm.

Så vikten säger ju inte så mkt om man inte skriver ut längden heller.
 
Säg det till alla killar som skriver ut sin längd? Det finns en anledning att man gör så...
Va? Längden är ju direkt relevant för vissa tjejer och därför kan det EVENTUELLT vara en fördel att skriva ut om man nu är en bit över medel. Jag menade från ditt perspektiv spelar väl inte vikten i sig någon roll. Som tjej fyller det inte någon direkt funktion att skriva ut din vikt om det inte är så att den är något extremt åt något håll och du vill undvika att folk som inte skulle vara intresserade av dig skulle matcha med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
641
Senast: Pilot
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
304
· Visningar
19 424
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
83 84 85
Svar
1 694
· Visningar
88 049
Senast: sthu
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 100
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp