Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag sagt att jag var intresserad av hennes då ? Ungefär lika gränslöst i så fall.
Nej! Du håller på och tjatar om dina matcher och icke-matcher och svar och icke-svar och skriva och icke-skriva mest hela tiden. ALLA som hänger i tråden vet redan att det är synd om dig! Jättesynd! Tjejer är fräcka helt enkelt :D:arghh:
Sluta upprepa dig!!!! Tänk om, tänk rätt!

Så, nu är detta sidospår över för min del.
 
Nej! Du håller på och tjatar om dina matcher och icke-matcher och svar och icke-svar och skriva och icke-skriva mest hela tiden. ALLA som hänger i tråden vet redan att det är synd om dig! Jättesynd! Tjejer är fräcka helt enkelt :D:arghh:
Sluta upprepa dig!!!! Tänk om, tänk rätt!

Så, nu är detta sidospår över för min del.

Det är inte synd om mig. Vilket kön du har en stor påverkan på hur många matchningar resp vem som skriver först om du bortser från individuella skillnader. Jag pratar generellt nu. Det är det enda jag ville få fram :). Sen om någon har en annan individuell uppfattning talar inte emot dom generella skillnaderna...
 
Fortfarande inget snack avklarat och mitt i det strulet så ska den jag snackat mycket med (och träffat tidigare) neröver på jobb i helgen, så han tänkte åka ner idag svänga in här och umgås/sova över.. Träffa honom vill jag förvisso och vi har ju försökt få ihop tiden förut så att vi ska kunna ses igen, men med tanke på strulet med den nygamle och att jag inte vet var vi står, så skaver det att vara med en annan. Så nu när vi kan ses, så avstyr jag det :cautious:
 
Är förkyld, trött och allmänt miserabel. Så skönt att få komma hem till L igår och bli ompysslad istället för att ligga på hotellet och tycka synd om mig själv 😁

Han var jättegullig och hämtade mig igår och gick upp med mig och körde mig till tåget vid 05.
Det tar drygt tio minuter att gå men han tyckte synd om mig som inte mådde riktigt bra ❤
 
Fortfarande inget snack avklarat och mitt i det strulet så ska den jag snackat mycket med (och träffat tidigare) neröver på jobb i helgen, så han tänkte åka ner idag svänga in här och umgås/sova över.. Träffa honom vill jag förvisso och vi har ju försökt få ihop tiden förut så att vi ska kunna ses igen, men med tanke på strulet med den nygamle och att jag inte vet var vi står, så skaver det att vara med en annan. Så nu när vi kan ses, så avstyr jag det :cautious:
Ja, men gör det som känns bäst för dig, det brukar ändå bli bäst så i slutändan.
 
Nagon som har provat de 36 fragorna?
Inte direkt sa att jag vill bli kar, men ar lite halvsugen pa att prova dem som ett experiment efter ett par glas vin med pojken.

https://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/no-37-big-wedding-or-small.html
Jag har inte testat, men sett det förut och undrat hur man går till rent praktiskt. Typ ta med sig ett formulär på en dejt och ba "hej, jag har några frågor här, ok, fråga nummer ett..." eller smyga in frågorna lite subtilt i samtalet, eller pang på rödbetan "hej, jag tycker vi ska bli kära i varandra, håller du med så har jag här en säkerställd och garanterad metod" ? :rofl: :confused: Och sen avsluta det hela med att ställa en timer och stirra den andra stint i ögonen :rofl: :rofl:
 
Jag får förhållandevis många matchningar på Tinder, av dem är det två killar som skrivit först. Och då har jag en profil där det ganska klart framgår att jag inte vill ha ett traditionellt förhållande.
 
Min poäng gick visst inte fram, men okej. På vilket sätt är det bättre för mig att ha fyra matches med noll respons jämfört med dina 71?
71 är väl typ nånsin och 4 var på en session :) sen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.
 
Jag gör det inte iaf men ibland kan jag roa mig med att göra det över sessioner men någonsin vore omöjligt :)
Över sessioner kan jag kanske ha lite förståelse för (lite ;)), men "nånsin"...?? Tar man fram sin lilla Tinder-anteckningsbok då, eller?

Förlåt för min spydighet.:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 142
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
80 668
Senast: Bexzor
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 009
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 003
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp