Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte testat, men sett det förut och undrat hur man går till rent praktiskt. Typ ta med sig ett formulär på en dejt och ba "hej, jag har några frågor här, ok, fråga nummer ett..." eller smyga in frågorna lite subtilt i samtalet, eller pang på rödbetan "hej, jag tycker vi ska bli kära i varandra, håller du med så har jag här en säkerställd och garanterad metod" ? :rofl::confused: Och sen avsluta det hela med att ställa en timer och stirra den andra stint i ögonen :rofl::rofl:

haha - jag har last en cosmo artikel om en tjej som letade efter nagon pa tinder att testa med, och da skrev hon det i sin profil, sa bada var helt med pa noterna om vad som skulle handa.

Jag tanker nog mer att det ar en san dar grej som jag skulle kunna dra ut sent pa kvallen efter nagra drinkar - forklara den underliggande iden och typ "vill du testa om det funkar?". 36 fragor ar ju ganska manga dock, vet inte om man pallar sig igenom hela listan..

Lovar att rapportera tillbaka om jag testar!
 
Över sessioner kan jag kanske ha lite förståelse för (lite ;)), men "nånsin"...?? Tar man fram sin lilla Tinder-anteckningsbok då, eller?

Förlåt för min spydighet.:o
Kan ju vara någon sorts uppskattning också men @Hero verkar ha en ganska statistisk approach till det hela och har man det och inte får sådär jättemycket matches så är det väl något som kan hända antar jag. Jag har varken intresse eller direkt möjlighet att föra någon sådan statistik men ser det inte som något fel i sig om det nu är något som intresserar en och eventuellt kan leda till "bättre resultat".
 
Kan ju vara någon sorts uppskattning också men @Hero verkar ha en ganska statistisk approach till det hela och har man det och inte får sådär jättemycket matches så är det väl något som kan hända antar jag. Jag har varken intresse eller direkt möjlighet att föra någon sådan statistik men ser det inte som något fel i sig om det nu är något som intresserar en och eventuellt kan leda till "bättre resultat".
Jag får inte så många matcher och ännu färre svar på mina kontaktförsök och så gott som ingen man tar kontakt först - men att börja föra statistik och räkna...? Nä, för mig känns det helt främmande!
 
Jag får inte så många matcher och ännu färre svar på mina kontaktförsök och så gott som ingen man tar kontakt först - men att börja föra statistik och räkna...? Nä, för mig känns det helt främmande!
Visst men det är väl som allt annat att vi har olika sätt att göra saker på. Vi kan inte gärna hävda att alla är individer och att det inte finns mallar att följa samtidigt som man sedan så prompt ska hävda att man själv aldrig skulle göra så.
 
Visst men det är väl som allt annat att vi har olika sätt att göra saker på. Vi kan inte gärna hävda att alla är individer och att det inte finns mallar att följa samtidigt som man sedan så prompt ska hävda att man själv aldrig skulle göra så.
"För mig känns det helt främmande", skrev jag.
 
"För mig känns det helt främmande", skrev jag.
Jo absolut men det blir inte mer än ett konstaterande att du inte skulle göra så vilket visserligen är intressant att höra andras åsikter om saker men i kontexten så verkade det hela mer dömande av hur @Hero väljer att göra saker snarare än bara dela med dig av hur du skulle göra. Möjligt att jag missuppfattade det :)
 
Jo absolut men det blir inte mer än ett konstaterande att du inte skulle göra så vilket visserligen är intressant att höra andras åsikter om saker men i kontexten så verkade det hela mer dömande av hur @Hero väljer att göra saker snarare än bara dela med dig av hur du skulle göra. Möjligt att jag missuppfattade det :)
Din tolkning.
 
Kan vi inte bara alla enas om att alla har det svårt på sitt sätt inom dejting? Det här börjar bli uttjatat och tråkigt om någon tävling om vem som har det svårast. Jag tycker alla ska få ventilera just det de tycker är svårt eller jobbigt med dejting utan att någon ska komma med ”jag har det minnsann värre”. Alla är individer. Det finns tjejer som skriver först, killar som skriver först. Och av båda könen som slutar skriva, ghostar, beter sig som svin mm. Det har inget med kön att göra utan individer.
 
Kan ju vara någon sorts uppskattning också men @Hero verkar ha en ganska statistisk approach till det hela och har man det och inte får sådär jättemycket matches så är det väl något som kan hända antar jag. Jag har varken intresse eller direkt möjlighet att föra någon sådan statistik men ser det inte som något fel i sig om det nu är något som intresserar en och eventuellt kan leda till "bättre resultat".
Fast @Hero s resultat analyseras inte helt ut och han kan inte få bättre resultat eftersom han inte gör något fel. Det är tjejerna som har för många att välja på, gillar bara långa osv osv osv. Så nej, den statistiken är helt värdelös.
 
Fast @Hero s resultat analyseras inte helt ut och han kan inte få bättre resultat eftersom han inte gör något fel. Det är tjejerna som har för många att välja på, gillar bara långa osv osv osv. Så nej, den statistiken är helt värdelös.
Jag säger inget direkt om hur användbar den är och vet inte riktigt vad han använder den för men jag ser inte att föra statistik i sig är fel.
 
Fast @Hero s resultat analyseras inte helt ut och han kan inte få bättre resultat eftersom han inte gör något fel. Det är tjejerna som har för många att välja på, gillar bara långa osv osv osv. Så nej, den statistiken är helt värdelös.
Finns så mycket statistik som är världelös pga fel hantering av ingångsvärlden, i efterhand ändrade grunddata mm och mm i all oändlighet - kan vi inte bara lämna det spåret nån gång!

Är liksom inte nåt självändamål att träffa många ändå utan hitta nån som man trivs ihop med och som trivs med en dessutom.
 
Finns så mycket statistik som är världelös pga fel hantering av ingångsvärlden, i efterhand ändrade grunddata mm och mm i all oändlighet - kan vi inte bara lämna det spåret nån gång!

Är liksom inte nåt självändamål att träffa många ändå utan hitta nån som man trivs ihop med och som trivs med en dessutom.
Ja personligen tycker jag inte att självaste ämnet eller diskussionen om vem som har det svårast och hur mycket det skiljer sig är sådär jätteintressant i sig eftersom det är individer och deras situation. Däremot kan det för mig vara intressant att betänka hur andra personers beteenden formas av deras förutsättningar. Då blir det lättare för mig att förhålla mig och förstå varför personer gör på vissa sätt och hur jag själv kan förhålla mig till förutsättningarna för att få det resultat jag vill.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
71 är väl typ nånsin och 4 var på en session :) sen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.

Vad menar du med ”session”? Det är fyra totalt under tiden jag haft appen.
 
Alltså gud. Reggade mig på en app igår kväll för att jag är sjuk och har tråkigt. Direkt får jag en sugar daddy, en med kink för att bli krympt till ministorlek, en som undrar om jag vill bli gravid, en som vill bli dominerad av mig och en som undrar om jag kan bli deras slav.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
13 14 15
Svar
284
· Visningar
18 743
Senast: Human
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
81 82 83
Svar
1 650
· Visningar
85 907
Senast: Aconite
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 092
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 119
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp