Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför inte ? Om man bara är ute efter sex ?
Jag har dejtat flera jag inte varit intresserad av för en relation. Men hade kunna tänka mig att ligga med dom...

För att man inte är desperat? Nu har ju @Gnist uppenbarligen sagt nej så jag förstår inte varför du skulle ifrågasätta beslutet.
 
Det är alltså viktigare att man får ligga än att respektera vad den potentiella partnern känner? För du föreslår att man ska låtsas vara intresserad så man får ligga, istället för att riskera att få ett nej.
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
 
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...

Har då aldrig haft en KK relation där man inleder med att luras iaf, sex kommer vid fysisk attraktion, någonstans efter det så inser man antagligen om man vill bli ihop med personen eller ej. IBLAND så känner man båda att man kan nog vilja fortsättta ligga utan att bli ihop, ibland blir nån besviken och ibland vill man inte ligga mer. Oavsett så har det handlat om ärlighet och även om jag vet att vissa går ut och letar efter en KK så har det aldrig varit så för mig, jag har "trillat på" dom och sen har det blivit som det blivit.
 
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
Jag tror det viktiga är att vara tydlig direkt med att en inte är ute efter ett förhållande. En annan variant är ju att en träffats några gånger men kommer överens om att sexet var bra men inget annat och då helt enkelt fortsätter med sexet. Jag är tydlig i min profil med att jag inte är ute efter ett traditionellt förhållande, utan vill träffa trevliga människor att hänga med och vart det leder är oklart.
 
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
Att båda är tydliga med att det bara är KK. Ingen luras eller spelar spel.
Varför skulle det vara svårt?
 
Och generellt så har jag valt KK där jag tyckt väldigt mycket om personen och sen när jag tänkt på oss som ett par så har jag kännt att jag hellre grävt ner mig med en rutten get. I det läget funkar KK bra för mig, för andra så är det på andra sätt, eftersom du vet, vi funkar olika, men det har alltid varit efter ärlig kommunikation mellan oss
 
Och generellt så har jag valt KK där jag tyckt väldigt mycket om personen och sen när jag tänkt på oss som ett par så har jag kännt att jag hellre grävt ner mig med en rutten get. I det läget funkar KK bra för mig, för andra så är det på andra sätt, eftersom du vet, vi funkar olika, men det har alltid varit efter ärlig kommunikation mellan oss
Det låter lite destruktivt.
Måste vara lätt att bli kär i KK om man tycker väldigt mkt om någon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
716
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 186
Svar
1 539
· Visningar
153 460
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp