Dejtingtråden del 37

Glöm det, det var visst en man. Det går bra nu 😂
Som en liten parentes så började vi skriva ändå, trots att vi visste att det blev ”fel”. Han verkar genuint trevlig faktiskt, så helt tokigt kanske det inte blev ändå!
Vi har skrivit en hel del ikväll, men det började ganska roligt :rofl:

”- Men du liker vel ikke menn?
- Nej 😅 Men jag gillar Norge 😂
- Jaja du liker landet mitt da 😆 men ikke menn🤣 men da liker vi det samme da,så da har vi en ting til sammen😃
 
H/4s byter jobb om typ en månad. Det innebär inga fler utflykter före eller efter jobbet. Eller på lunchen. Men samtidigt en massa kvällar/nätter då han sover i lastbilen relativt nära där jag bor. Jag blir helt förvirrad, är det bra? Kommer jag tröttna? Kommer jag bli mer frustrerad? Tänk om han också förtrollar min själ (och inte bara min kropp)? Vill jag det?

🤯
 
H/4s byter jobb om typ en månad. Det innebär inga fler utflykter före eller efter jobbet. Eller på lunchen. Men samtidigt en massa kvällar/nätter då han sover i lastbilen relativt nära där jag bor. Jag blir helt förvirrad, är det bra? Kommer jag tröttna? Kommer jag bli mer frustrerad? Tänk om han också förtrollar min själ (och inte bara min kropp)? Vill jag det?

🤯
Det är väl ett utmärkt test?
 
Tror jag kan räkna bort M som intresserad, han har varit lite annorlunda dom senaste dagarna och nu hör han inte av sig.

Men har en som jag ska träffa i helgen 🙂 Jag som redan har dejtat en med samma namn får benämna honom som Lammköttet då det är 4 år mellan oss 😅 Ser fram emot att träffas och känner mig faktiskt inte alls särskilt nervös över det.
 
På lördag ska vi fara iväg tidigt till ett naturreservat med badmöjligheter, vi ska ta med tält och sova över där också!

Kommer ta en extra vilodag från träningen pga detta, hahah, det känns sisådär, men jag måste lära mig släppa liiiite på mina jävla rutiner ändå.

Var sjukt opeppad på idén tidigare idag pga varm och stressad, men gillar den nu när jag fått landa hemma 😂
 
Öppnar Tinder till en lång rad av ”din tur” men känner att jag blir helt dränerad på energi och stänger ner direkt igen. Orkar inte lära känna någon ny, orkar inte tänka på att ställa frågor tillbaka och hålla konversationen flytande, orkar inte berätta om mig själv mer.
 
Har träffat den söta varje dag på jobbet denna vecka. Han fortsätter vara extremt gullig, förutom när han skrattar åt mig när jag säger eller gör korkade/klantiga grejer 😅
Han brukar röra vis mig lite diskret när vi går förbi varandra eller om han passerar bakom mig, det gillar jag 😁
Jag flyttade om ett par grejer så vi kan ses imorgon.
Det känns bra och mina katter kommer bli glada eftersom de avgudar honom 😁
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 940
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
873
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
721
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp