Bukefalos 28 år!

Deklaration 2021

Mamma har fått och hon har en 6a på slutet! Jag har för fan en 2a och har inte fått!
Nån skämta med mig aprillo!
 
En på twitter fick sitt besked för 10 minuter sedan! Jag har 1 på slutet, men fick mitt besked den 4e förra året. Jag hoppas verkligen att det är ett positivt besked. 😵
 
En på twitter fick sitt besked för 10 minuter sedan! Jag har 1 på slutet, men fick mitt besked den 4e förra året. Jag hoppas verkligen att det är ett positivt besked. 😵
Förra året var det väl mellan den 4-11 man fick svar. :) Så tänker att vi 1:or borde få snart.
 
Surar över att jag inte hann gå ur kyrkan (tänker göra det varje år och glömmer det varje år) och det bästa jag kan hoppas på är plus/minus noll. Förväntar mig att det blir kvarskatt i år.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
377
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
23 831
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Raderad medlem 68338
·
Juridik & Ekonomi Jag vill börja jobba på ett ställe som tyvärr medför längre resor igen. Jag har säkert råd, men det blir inte mycket marginaler kvar...
2
Svar
25
· Visningar
1 690
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp