Bukefalos 28 år!

Deklaration 2021

Men äh förresten, vem behöver sitta och glo i Kivra efter några futtiga tusen i skatteåterbäring när man bläddrar igenom dagens mail?

"Hallå

Jag är William Kruger. Jag vann $ 169 miljoner (€ 139 miljoner) Jackpot den 12 augusti. Jag har en donation till dig på 5 miljoner euro. Jag ger ut denna donation på grund av kärleken till mänskligheten och de behövande i samhället.

Kontakta mig på (censurerad e-postadress så ingen snor mig på Kruger-pengarna!)

Tack."

Tack själv, William. Tänk att du hittade mig, och såg att jag var en behövande. (jag tror att han utgår från slutsiffra nio, och sedan går han bakåt så länge pengarna räcker) :banana:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
381
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
24 121
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Raderad medlem 68338
·
Juridik & Ekonomi Jag vill börja jobba på ett ställe som tyvärr medför längre resor igen. Jag har säkert råd, men det blir inte mycket marginaler kvar...
2
Svar
25
· Visningar
1 701
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp