Dekoration till singel

Ja ungefär. Sen undrar jag om det är nåt man brukar dekorera? Jag har nog aldrig sett nåt sånt faktiskt.

Jag har sett folk ha krukor/stenar/dekorationer på såna ställen. Det kan se fint ut tycker jag. Men det är inget jag skulle lägga ner tid och energi på att hitta. Det hade fått komma till mig spontant för jag tycker att det ser fint ut utan något också.
 
Hade inte heller haft något i gruset. Om jag haft något så hade jag gjort en rabatt utanför, eller ställt krukor på kantstenarna eller gräset. Men om poängen var att underlätta för gräsklipparen så är det kanske inte önskvärt.
 
Hade inte heller haft något i gruset. Om jag haft något så hade jag gjort en rabatt utanför, eller ställt krukor på kantstenarna eller gräset. Men om poängen var att underlätta för gräsklipparen så är det kanske inte önskvärt.
Nä varken rabatt eller krukor på kantstenarna blir det inte. Då hade det varit bättre att gjort en rabatt vid väggen istället, men så blev det inte. 😅
 
Jag hade velat ha någon växt som gillar att växa i sten och som har snälla rötter som inte skadar huset. Taklök, fetknopp eller liknande. Behöver inte skötas.
 
Om du inte gillar se singlet så hade jag bara laggt ett finare grus över. Finns ju en uppsjö av färger och dimensioner på grus.
Vi har glasgrus som dekoration på ett litet ställe. Som sagt, det finns oändligt mycket och man kan ju mixa två, tre olika nyanser/färger om man vill.
Personligen bryr jag mig inte, det är killen som ville ha nått där då det vätter mot gatan och när det blev blankt i mitt huvud på idéer vände jag mig hit för att se om det finns något som kan tänkas passa.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
såhär tycker jag är fint... och man slipper vattna...

1655396198893.png
 
Byggvaruhus och från grustag. Du kan googla till exempel dekorsten/dekorgrus.
Redan gjort det men hittar inte riktigt den typen. Bildgooglade för å se om original bilden hade något att säga, men de va från en målares sida som skulle måla en kunds hus, så ingen info där heller. 😅
Får kolla vidare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 091
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 626
Senast: LovingLife
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 748
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 373
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp