Den 21:e hunduppdateringstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma Mu har somnat in. Hon finns inte mer 💔
Jag vet inte vad som hänt.
Gode gud vad jag har saknat min älskade Mu. Jag fick aldrig chansen att ta farväl när jag flyttade, fick inte träffa henne efteråt och nu är hon borta.
Älskade knashund :heart

FB_IMG_1574175964390.jpg
 
Frej och jag sitter i trapphuset och väntar på upplåsningstjänst. Hoppas att upplåsningspersonen är okej med hundar.

Jag tog med extranyckeln hem från jobbet idag för att lämna på bättre ställe. Detta ledde till att vi nu sitter här med samtliga nycklar i lägenheten och måste betala 600 kronor för att komma in... någon gång så småningom förhoppningsvis snart.

Kass dag från början till slut. Det är nog dags för Frej och mig att gå i ide nu.
 
Frej och jag sitter i trapphuset och väntar på upplåsningstjänst. Hoppas att upplåsningspersonen är okej med hundar.

Jag tog med extranyckeln hem från jobbet idag för att lämna på bättre ställe. Detta ledde till att vi nu sitter här med samtliga nycklar i lägenheten och måste betala 600 kronor för att komma in... någon gång så småningom förhoppningsvis snart.

Kass dag från början till slut. Det är nog dags för Frej och mig att gå i ide nu.

Men åh nej, vad surt!! Hoppas ni har kommit in nu! :(
 
Är ju partisk, men tycker hon är så himla fin min lilla Ata :love:
Visa bifogad fil 40000
Vi har varit i vildsvinshägn en sväng idag, hon gick in lite hårt i början så hon blev lite osäker. Men jobbade på bra ändå! Kortet är taget efter hennes tur, hon blev riktigt taggad och sur när hon bara fick titta på när Milo jobbade.
Milo tycker bara de är roliga om de springer, tyvärr kan de ju stå rätt hårt men förhoppningsvis så kommer han på hur han ska göra för att få igång dom.
Superfin! Bara en aning partisk! Jag får aldrig till några kort på Ville, antingen står han som en påse nötter eller så får han syn på att jag fotar och gör något tok. 🙄 jag får nog försöka involvera dottern i det.
 
Idag har vi varit ute och sprungit ihop igen, jag och lurvisen. 3,5 km med intervaller. Mer gång än löpning eftersom hon inte är van, och jag är i dålig form 😝 Men det känns som att hon gillar att dra!! Så kul! 😍
Intervaller är super både för oss och för hundar för att bygga kondition!
 
Jaha :laugh:
Inte för att vara sådan, men fasaner är nog de mest korkade fåglarna :angel: jisses, ibland undrar man om de har någon hjärna alls.

Men eller hur!
Särskilt när man är ute och rider springer de upp som dvärgstrutsar på vägen mitt framför kusen och bara "OMG, OMG, OMG... Meep meep!" bara för att Just när de är mitt framför mulen på hästen upptäcka: "Jag kan flyga, jag är inte rädd...." och flaxa upp mitt mellan öronen. :idea::cautious:
 
Men åh nej, vad surt!! Hoppas ni har kommit in nu! :(

Jodå, vi är inne! Jag kände så noga på fickan innan vi gick ut och jomen visst, jag kände ju nyckeltaggen. Det var bara det att nyckeltaggen tydligen var en klicker.

Är glad att vi fick komma in rätt fort i alla fall. Det är hopplöst med den här typen av lås där man inte använder nyckeln för att låsa 🙄.
 
Intervaller är super både för oss och för hundar för att bygga kondition!

Ja, det är så jag tänker. :) hon är ju inte van vid att dra heller, så får bli korta sträckor i taget. Ser fram emot att kunna dra saker efter henne så småningom, och kanske kunna åka skidor eller så 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
712
Senast: Nova123
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 210
Senast: geting
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 068
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp