Den perfekta lägenheten

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Habina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 709
  • Visningar Visningar 57 625

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat en lägenhet som jag känner verkligen är MIN lägenhet. Ska på visning på söndag, på bilderna ser det ut som att jag bara kan flytta in direkt och inte behöva ändra nånting.

Det är perfekt läge (för mina behov), det finns alla funktioner jag behöver (stort kök, fullt utrustat badrum och plats för både säng, soffa och bokhyllor) och det finns parkering! Alltså parkering på så vis att jag får en plats direkt.

Jag vill liksom flytta in nu.

Måtte bilderna avspegla verkligheten…

Grattis igen 🥳
Och nu är det bara det roliga kvar!
Måla!!

Jag drömde faktiskt att jag målade inatt. Hamnade i diskussion med målaren som inte ville göra som jag ville. :meh:

Jag funderar på om sovalkoven ska få en mörkare färg än resten av lägenheten, jag kommer ändå alltid ha draperiet för, men kanske att det stör mitt synintryck ändå.

Jag drömde faktiskt att jag målade inatt. Hamnade i diskussion med målaren som inte ville göra som jag ville. :meh:

Jag funderar på om sovalkoven ska få en mörkare färg än resten av lägenheten, jag kommer ändå alltid ha draperiet för, men kanske att det stör mitt synintryck ändå.

Jag tror att det kan bli jättefint med mörkare sovalkov. Det fördjupar känslan av ombonad avskildhet. :)

Åh, jag ville visa planlösningen men annonsen är borttagen. Kan du snälla lägga upp den som bild här? :love:

IMG_8625.webp

Observera att uteplatsen är ändrad så den fortsätter ända till husgaveln numera (det som är grus och inte stensatt).

Åh, jag ville visa planlösningen men annonsen är borttagen. Kan du snälla lägga upp den som bild här? :love:
Visa bifogad fil 181467

Observera att uteplatsen är ändrad så den fortsätter ända till husgaveln numera (det som är grus och inte stensatt).
Haha, jag har tänkt på planlösningen sen jag såg den, tilltalar mig! Älskar att titta på planlösningar men det är få som jag gillar - alldeles för många öppna varianter bland annat. Men denna kunde jag bo i direkt. Glad att den är din nu, kommer bli så bra!

Heads up ni som blev förtjusta i soffan. Den kommer komma ut på annons idag. Oklart om det är blocket eller fb, men håll koll om ni vill köpa. ;)

Jag tackade nej då jag vill ha en Ektorp med schäslong. Hade en 2017-2019 och var så ledsen när jag fick sälja den för att nya boendet var för litet för soffa.

Idag har mäklaren varit på besök i min lägenhet. Blir helt matt vid tanken på visning, eller för den delen allt som måste röjas undan innan visning. Lätt ångest just nu, hatar förändring och att ha andra i mitt hem. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur vet man om man ska flytta eller bo kvar?
  • Första natten i lägenheten
  • Att hitta ett hem, del 1
  • Att hitta ett hem, del 2

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka