Bukefalos 28 år!

Din bästa egenskap?

Jag kan sova när, hur och vart som helst... typ som en sovknapp kan jag slappna av och somna på 5 minuter om jag vill. Även om jag redan sovit bra och inte är trött
Önskar jag kunde det! Jag är istället riktigt bra på att hålla mig vaken, även om jag är dödstrött egentligen. Bra när jag jobbade natt, mindre bra när jag behöver sova men inte kan :cautious:
 
Jag är envis på så sätt att har jag bestämt mig för att fixa nått så gör jag det, även om jag kan vara svårstartad.
Jag är även empatisk, trevlig och öppen plus vill tro att jag är en bra vän.
 
Att jag har en förmåga att få människor att känna sig bekväma. Det är nog min starkaste egenskap, för det är den jag oftast får höra om, av människor som är helt oberoende av varandra.
För min egen del, är nog min bästa egenskap att jag är en doer.
 
Jag är väldigt hjälpsam och snäll. För snäll ofta och blir kanske utnyttjad. Gränslös...Svårt att säja nej helt enkelt.
 
Jag har världens bästa lokalsinne, vilket passar bra ihop med att jag är nyfiken, snabbtänkt och gillar att lösa problem. Jag tar mig fram överallt och är aldrig orolig över att gå vilse.
Jag är också modig då jag gärna ifrågasätter saker och försöker se ur flera perspektiv. Det kan också vara negativt ibland och har t ex lett till att jag hamnat i slagsmål med skinheads…

Numera är jag också en väldigt social person. Det var jag verkligen inte som yngre men jag har jobbat mycket med att knäcka de sociala koderna för att lära mig. Därför känner jag mig väldigt stolt över att jag lyckats så pass som jag har.
 
Jag är också modig då jag gärna ifrågasätter saker och försöker se ur flera perspektiv. Det kan också vara negativt ibland och har t ex lett till att jag hamnat i slagsmål med skinheads…
Usch ja. Jag och två vänner (mannen var färgad) stod sent en natt på gamla stans tunnelbaneperrong och väntade på tåget. Och det var fel plats om man var färgad. Skinheadsen satte igång och tjafsade och jag höll ju inte tyst. Det hade kunnat gå riktigt illa.
 
Usch ja. Jag och två vänner (mannen var färgad) stod sent en natt på gamla stans tunnelbaneperrong och väntade på tåget. Och det var fel plats om man var färgad. Skinheadsen satte igång och tjafsade och jag höll ju inte tyst. Det hade kunnat gå riktigt illa.
Det här var på Roskildefestivalen -89. Skinsen gav sig faktiskt, minns inte vad jag sa för att få dem att dra.
 
Jag är en kameleont och fungerar i alla sammanhang. Jag flyter runt i mitten. Kan ju vara negativt också, att vara en typisk medelmåtta. Tyckte länge att det var jobbigt att inte vara bäst på något. Men men ska göra mer av det man är bra på så nu utnyttjar jag det positiva istället.
 
Jag är väldigt lojal. Alldeles för lojal. Speciellt mot dom jag älskar och som står mej nära.

Jag är grym på att citera roliga repliker från film. Dock inte alla som uppskattar den lilla talangen :angel:

Jag är även grym på att komma med fyndiga och dräpande och elaka kommentarer.
 
Som fler andra här så anser jag nog att min empatiska sida är min främsta sida.

Sedan kan jag inte låta bli att skratta när jag läser om er som listar gott lokalsinne, eftersom att jag på nåt vis personifierar motsatsen till det. 😅 Men det är nästan så jag vill lista det som en av mina bästa egenskaper eftersom det lett till flertalet händelser som jag kan asgarva åt (åtminstone efter en stund...), och det har roat många både i realtid och efteråt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 372
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 625
Senast: _Zacke_
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
472
Senast: skogaliten
·
  • Artikel
Dagbok Har läst tråden om bästa egenskapen några gånger och jag vet inte vad jag har för bra egenskaper. Sinne för detaljer. Är det bra...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp