DINGLE HÄSTHÅLLNING 40 V, vuxenutbildningen

Sv: DINGLE HÄSTHÅLLNING 40 V, vuxenutbildningen

faan vad sugen jag blev vill oxå söka mig dit! finns det inget närmare som tex här i skåne med sådan vuxen utbildning? e man där hela tiden i 40 v eller man pendlar hemåt nånting i veckorna? tyckte sidan gav mig inte så mkt info om det jag sökte?

utbildningen är på distans, så du är på skolan ungefär en gång i månaden i 3-5 dagar (oftast 4).

jao nu har jag börjat =) skall rida imrogon e helt jsukt nervös.. elelr.. nä egentligen inte.. men lite haha!! e hästarna snälla eller??

jao nu har jag börjat =) skall rida imrogon e helt jsukt nervös.. elelr.. nä egentligen inte.. men lite haha!! e hästarna snälla eller??

Okay, men var bor du nu då när du är här?
Jo, hästarna är jätte snälla.. Vem red du? Hur gick det?

jag har bott hemma o bara tagit buss eller samåkt med folk i klassen =)
men funderar faktis tpå att bo där nästa gång elelr nån gång iaf för att jag e så bekväm av mej haha.. men det är bara om ekonomin tillåter =)

asså jag var så sjukt nervös haha.. men när jag väl kom upp gick de bra =) Jag red Honey och vi passade väldigt bra ihop faktist! tyckte båda jag o karin(heter hon karin?? jag minns inte.. nåntign på K iaf =P)

jag har bott hemma o bara tagit buss eller samåkt med folk i klassen =)
men funderar faktis tpå att bo där nästa gång elelr nån gång iaf för att jag e så bekväm av mej haha.. men det är bara om ekonomin tillåter =)

asså jag var så sjukt nervös haha.. men när jag väl kom upp gick de bra =) Jag red Honey och vi passade väldigt bra ihop faktist! tyckte båda jag o karin(heter hon karin?? jag minns inte.. nåntign på K iaf =P)

Okay, vad kul.. Karin?? vem är de?? Inte åsa?? Eller Kristin då?

aah kristin kanske hon hette =) jag e typ världens sämsta på namn!

har du någonfavorithäst som man borde prova kanske? =)

aah kristin kanske hon hette =) jag e typ världens sämsta på namn!

har du någonfavorithäst som man borde prova kanske? =)

Kristin stämmer!!:D
Olympia trivs ja bra med..
Annars är ja rätt så kräsen faktiskt!!:angel:
Hästarna är underbara men ingen som fallit mig i smaken då!
När kommer ni tillbaka nästa gång då?

ja olympia verkar skoj!!
men lite för spänd för min smak =)
är det mycket skillnad att rida henne när hon liksom kommer ner lite o börjar jobba med ryggen?

vi kommer tillbaka i slutet på februari!!

jag e me rätt kräsen.. harman haft egen häst så jämför man lätt alla andra hästar man rider =P

Visst kan hon bli spänd, men när hon slapnar av å kommer ner med nacken och kommer under sig med bakbenen så blir det en annan häst =)

jag kan tänka mej det!!

ska nog försöka prova henne någon gång snart =) ser så härlig ut med sina knälyft o sitt go liksom!
hon verkar vara en såndär häst som tycker allt är skoj!?

hon verkar vara en såndär häst som tycker allt är skoj!?

Det kan man lugnt säga! Hon är helt klart den mest positiva och gladaste hästen jag träffat!
Det är så himla roligt att rida henne, för hon älskar verkligen sitt arbete!

Jag tycker att de flesta hästarna är trevliga faktiskt!
Men min absoluta favorit Magica är inte kvar längre, det är hon som är mamma till Häxan.

Just nu är nog favvisarna: Olympia, Call me Honey, Diolen, Accord och Mitras...

Aja, som sagt så är alla trevliga! :)

okeej!!

ja jag red ju som sagt(skrivet) Honey nu i veckan och hon var ju urkul!!

Aaa - hon är urkul! :D Men om du gillar henne så kan jag nästan garantera att du gillar Olympia också!

ja jag e allt lite sugen på henne sen när jag har blivit lite varm i kläderna..l har inte ridit på ett halvår haha!!

men är det några som är klippor i hoppningen? jag är en sån fegis juh =P

Hoppning är inte skolhästarnas specialitet precis :angel: men det finns några som är duktiga; Nicko, Honey, Mitras och Falcon till exempel. Har för mig att araben ska vara ganska okompicerad på det också.

Finns Max kvar eller är han oxå såld???

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 234
Senast: mars
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 494
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva... 2
Svar
21
· Visningar
3 136
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 063
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka