Domani-täcken

S

Seppo

Är det någon som har det märket? Är det snabbspännen på dem? Svansrem eller bensnören?

Är ni nöjda, håller de tätt? Är de prisvärda?
 
hej, domani täckena är små i storlekarna. Eller korta i ryggen kanske jag ska säga. samtidigt som de är ganska stora i bogen. Min häst har normalt 145, men domani måste hon ha i 155. I bogen sitter det ok. inte lika bra som mark todd täcket, men ok. Framförallt är detta täcket väldigt tjockt och välgjort för en relativt billig peng. Det är snabbspännen och det håller tätt.
samanfattningsvis är det inte super passform, men det är gjort i ett bra material och är som sagt var väldigt varmt, 600 gram stoppning tror jag.
 
domani täckena är små i storlekarna. Eller korta i ryggen kanske jag ska säga. samtidigt som de är ganska stora i bogen. Min häst har normalt 145, men domani måste hon ha i 155. I bogen sitter det ok

Testade ett domani med hals, det passade inte alls, SPECIELLT INTE I BOGEN. Det var lagom långt och så (med en storlek större) men bogen var alldeles för trång för min pålle. Däremot har jag hört att det ska vara ett väldigt prisvärt täcke annars :).
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Utrustning Det kommer ju titt som tätt trådar från nya hästägare om vad folk har i sina ryktlådor, och jag tycker det är mysigt att läsa trådarna...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 263
Senast: Bison
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 677
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Hej, jag har ett flugtäcke från Horseware som nog har blivit uttöjt i bogen och sitter inte riktigt bra längre, men tänkte behålla det...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp