Doppresent

Min kompis gör de där tosingarna, jag kan nästan inte kontrollera mig när hon är i närheten - de är verkligen underbara och jag älskar att hennes hjärna kan skapa dem :love: Artbeskrivningarna är ju som lördagsgodis :d :)
 
Tack för alla tips!
Tosingarna var ju helt underbara, skulle kunna köpa till mej själv ju!

Har köpt en tunn halskedja i silver till honom. Tror det blir uppskattat! Dessutom i samma stil som doppresenten till storasystern/tillika guddottern.
Frågade om dopring till pojkar och det fanns faktiskt. En supersöt liten klackring! Blev nästan den men bestämde mej till sist för halskedjan istället.
 
Tack för alla tips!
Tosingarna var ju helt underbara, skulle kunna köpa till mej själv ju!

Har köpt en tunn halskedja i silver till honom. Tror det blir uppskattat! Dessutom i samma stil som doppresenten till storasystern/tillika guddottern.
Frågade om dopring till pojkar och det fanns faktiskt. En supersöt liten klackring! Blev nästan den men bestämde mej till sist för halskedjan istället.

För sent nu, men den stora presenten är att ni kommer till dopet och att ni finns där för barnet! När den uppgiften tas på allvar finns ingen bättre present.
 
Och jag har redan skickat iväg ett mail om att jag måste ha tosingar! Och tittat ut en passande ram på IKEA… :o Jag har absolut ingen impulskontroll… Till mitt försvar får jag väl säga att dotterns rum ÄR stort, och de får ju plats...

Naaj! Det blir inga tosingar :( Hon sålde visst inte aktivt nu, kanske till årsskiftet. @Blueberry hjälp mig! :idea:
Jäkla buse att marknadsföra sig och sen inte sälja :angel:
 
jag ska på dop om två veckor. ska göra nått eget som jag hoppas blir uppskattat :) vill du veta vad det är så skicka pm ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag har precis blivit gudmor/fadder till en liten flicka. Hon har tre äldre syskon som jag känt hela deras liv. Jag kan inte gå in på...
Svar
19
· Visningar
2 200
Senast: Okeydokey
·
Småbarn Hej! Vet inte om det här är helt rätt forum men jag hoppas det. Nästa helg ska min brors dotter döpas och jag har fått äran att vara...
Svar
19
· Visningar
7 146
Senast: Sofie_B
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 847
Senast: Twihard
·
Småbarn Jag har begåvats med ett syskonbarn. Barnet är adopterat och tre år fyllda. Nu ska hen döpas och jag och min bror är utsedda till...
Svar
14
· Visningar
2 254
Senast: Lupino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp