Bukefalos 28 år!

Dressyr EM

Sv: Dressyr EM

Jag tror hon skämtade till det;). men hennes reaktion var rätt annorlunda från de andras.hon bara skrattade:p.

Då är vi strax igång!!
 
Sv: Dressyr EM

kl

Är det bara jag som är otroligt förbannade att kommentatorerna pratar under ritten när det är kür? Jag vill bara höra musiken, inte hur allt bedöms... :banghead: (stängde av i frustration...)
 
Sv: Dressyr EM

Är egentligen hoppintresserad, men guuuuud vad man ryser när man ser dressyr på denna nivå!!! Helt sjukt hur man kan få en häst till att göra dessa rörelser!! Jag är mållös.
 
Sv: Dressyr EM

Dom sa att dom skulle vara tysta på ritten av ritterna. Får hoppas på det....

Eilberg var en trevlig bekantskap. Vacker häst:).
 
Sv: Dressyr EM

Men jag tycker att när de har en halvtimmes sändning innan första start så borde de ha tid att göra det innan ett ekipage är inne på banan...
 
Sv: Dressyr EM

Fast som hon gjorde nu tycker jag inte störde så mycket, en kort kommentar när det blir någon miss för de som kanske inte ser det själv, eller om det är något i programmet de gör som räknas som extra svårt.
 
Sv: Dressyr EM

Åh vad bra Minna var idag! Piaffen kan bli bättre såklart och övergångarna också, men sista passagen var super!
 
Sv: Dressyr EM

Jag är ju som sagt lagd åt det andra hållet :D
Så jag ser knappt det som du ser, tycker bara det är helt fantastiskt!!!!
 
Sv: Dressyr EM

Så härligt att se en svensk ryttare som vågar sätta tryck och inte bara fesrider! Gåshud! :love:
 
Sv: Dressyr EM

kl

Visst hade Anky delar av denna musiken (danskans) i någon kür? Nån som minns vilken?
 
Sv: Dressyr EM

Alltså jag är typ tondöv:p. Men belgiskan som rider nu rider ju till julmusik?

Ah nu hörde jag att det var Lejonkungen:D. Det rider ju Laura Tominson också till.
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
464
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
496
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 663
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp