Dressyr EM

Sv: Dressyr EM

Jag tror nästan att Minna kommer få till mer styrka och jämnare övergångar så att hon går om Tinne innan Anton hunnit få fart på bakbenen :p
 
Sv: Dressyr EM

Kan bara hålla med... Att Tinne någonsin kommer rida med tryck är lika troligt som att Gunilla Byström kommer bli en bra expertkommentator...
 
Sv: Dressyr EM

Ja det gillade jag också :)

Har Adelinde ny musik eller har jag bara glömt bort hur det brukar låta?
 
Senast ändrad:
Sv: Dressyr EM

Nä alltså jag tror inte det blir bättre än sådär för Tinne. Hon rider otroligt mjukt och fint, men klarar kanske inte av att reda ut allt som tillkommer med mer tryck?

Och, kan Parzival få pension snart? Jag är svinless på att se den :p
 
Sv: Dressyr EM

Då var jag inte helt ute och cyklade, jag gillade den, den kändes glad :) Och han såg inte lika stark ut som han gjort vissa andra gånger tycker jag.
 
Sv: Dressyr EM

*kl*

Är det här samma kür som Totilas hade fast med annan musik? Kändes som det var väldigt likt?
 
Sv: Dressyr EM

kl

Jag gillar verkligen "flaggränderna" på både Uthopia och Valegro, kul detalj! Och Valegro, vilken häst, vilket ekipage! :love:
 
Sv: Dressyr EM

Fast jag måste säga att jag tycker det är jättekul om dressyr kan bli mer av en publiksport där inte bara de närmast sörjande sitter på läktaren. Det blir en mer levande sport när det klappas och visas uppskattning - i mina ögon iaf!

kl
Åh vad jag gillar Dujardin och Valegro :love:
 
Sv: Dressyr EM

kl

Jag gillar verkligen "flaggränderna" på både Uthopia och Valegro, kul detalj! Och Valegro, vilken häst, vilket ekipage! :love:

Det har dom garanterat snott från Fälttävlan.. det är en upplevelse att se på ett ft-mästerskap med alla olika slags mönster på rumpan ;)
 
Sv: Dressyr EM

Håller med och är liksom helt stum... Att få rida en dag som hon gör hade nog omvänt mig till total dressyrnörd. Vilken kombo dom är. Helt galet fint liksom..,
 
Sv: Dressyr EM

GO, Charlotte och Valegro! Nu bölade jag igen under hennes ritt. Tänk att man kan få en detalj som övergång till skritt att framstå som fantastisk i sig. Och så hålla på sådär ett helt program. Otroligt.
 
Sv: Dressyr EM

Aha, har inte sett så mkt FT så har inte sett mönster så ofta innan men helt klart kul med en sån liten grej som livar upp men ändå är diskret på samma gång :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
483
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 405
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp