Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Alltså jag kan nog tycka att man borde vara lite mer uppdaterad när man får uppdraget som expertkommentator. Han sa ju också att han inte visste hur gammal Gio var t ex. Men kolla i dina papper då!

Visst kan man kanske tycka det, men vi vet ju inte hur mycket tid/betalt han fått till förberedelser, och att han inte har koll på det utan det är ju inte så förvånande.
 
Fast de babblade ju helt galet. Sa att det var Dantes sista os för att han är för gammal om tre år. Eh, han är 17 då, det är Bella Rose nu... :meh:
Det är ju en annan sak, då tänker de ju inte, om det inte är så att de vet att han ska pensioneras men då borde de ju säga nått.
Jag tänkte mer på att han inte verkar ha pluggat innan direkt vilket jag också reagerat över men sen tänkt att Discovery kanske får vad de betalar för.
 
Det är ju en annan sak, då tänker de ju inte, om det inte är så att de vet att han ska pensioneras men då borde de ju säga nått.
Jag tänkte mer på att han inte verkar ha pluggat innan direkt vilket jag också reagerat över men sen tänkt att Discovery kanske får vad de betalar för.
Jag är så krass att jag tänker att Pether är precis sådär arrogant och oengagerad som han låter. Man får uppfattningen att han inte bryr sig.
 
Vänta nu... nu när det inte verkar gå att hitta engelska kommentatorer i efterhand (till exempel till dagens final)... Betyder det att man behöver titta på all fälttävlan live mitt i nätterna O_o
 
Jag försöker se Therese ritt med musik, men hittar bara det där det är fel ljud 😫
Jag sitter precis och tittar själv, verkar som att musiken bara fanns med i Eurosport-sändningen med arenaljud eller engelska kommentatorer.. Men den sändningen går icke att se i efterhand 🙄
 
Vänta nu... nu när det inte verkar gå att hitta engelska kommentatorer i efterhand (till exempel till dagens final)... Betyder det att man behöver titta på all fälttävlan live mitt i nätterna O_o

Min plan är att lägga mig tidigt, sova några timmar och sen gå upp och se så mycket jag orkar.
Ska jobba som funktionär på våra hopptävlingar hela helgen 😅
Hästar dygnet runt 😁
 
Min plan är att lägga mig tidigt, sova några timmar och sen gå upp och se så mycket jag orkar.
Ska jobba som funktionär på våra hopptävlingar hela helgen 😅
Hästar dygnet runt 😁
Haha härlig helg ändå :D

Jag ska, efter att ha mailat Discovery och gnällt på att de inte hade svenska kommentatorer i efterhand, maila Discovery och försynt fråga om det finns något sätt att få engelska kommentatorer i efterhand. Också :angel:
 
Nu sa dem på fälttävlansdressyren att om det skiljer för mycket i poäng mellan domarna i bytena har ryttarna rätt till en review av kamerabilderna för att ev få korrigering. Tänk om VAR tar sig in i vanliga dressyren också, vilket kaos det skulle kunna bli :rofl:
 
Ändå hyllas han överallt. Även här. Förstår inte det.

Nu sa dem på fälttävlansdressyren att om det skiljer för mycket i poäng mellan domarna i bytena har ryttarna rätt till en review av kamerabilderna för att ev få korrigering. Tänk om VAR tar sig in i vanliga dressyren också, vilket kaos det skulle kunna bli :rofl:
De har väl en överdomarpanel som kan korrigera i efterhand i den rena dressyren? Inte helt smärtfritt tror jag - har för mig att Eric Lette hoppade av eftersom det var lite gnissel när de korrigerade. Tror den tillsattes efter dramat i Hongkong 2008 när Haya avsatte hela domarkåren eftersom de dömde Isabell till medalj trots att hästen stod på bakbenen i piaffen. Efter det så har det ju blivit bättre...
 
De har väl en överdomarpanel som kan korrigera i efterhand i den rena dressyren? Inte helt smärtfritt tror jag - har för mig att Eric Lette hoppade av eftersom det var lite gnissel när de korrigerade. Tror den tillsattes efter dramat i Hongkong 2008 när Haya avsatte hela domarkåren eftersom de dömde Isabell till medalj trots att hästen stod på bakbenen i piaffen. Efter det så har det ju blivit bättre...
Jasså? Det hade jag ingen aning om!
 
Nu sa dem på fälttävlansdressyren att om det skiljer för mycket i poäng mellan domarna i bytena har ryttarna rätt till en review av kamerabilderna för att ev få korrigering. Tänk om VAR tar sig in i vanliga dressyren också, vilket kaos det skulle kunna bli :rofl:

Tror att de gjorde det en eller två gånger i GP nu i OS när det var stora skillnader mellan domarna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp