Jag är glad att du hittat en relation som passar dig och ditt livSen kan ju det som du vill kategorisera som en ”realistiskt syn” när det kommer till relationer ses som det motsatta för någon annan.
För mig går det inte att komma på ett enda jobb eller en hobby som skulle komma före mina människor. Och även om vi är bra på att uppmuntra varandras intressen hade jag definitivt ledsnat om jag upplevde att min mans hobby fick styra vår relation… jag hade kanske kallat det orealistiskt om han tänkt att vi andra skulle anpassa oss efter hans intresse till och med![]()
Det jag menar med realistisk syn är att jag inte målar små rosa hjärtan och tänker att det här kommer vara för evigt.
Kärlek och relationer tar slut i väldigt många fall.
Jag vill inte ångra mig om/när jag blir gammal att jag prioriterade bort det jag älskar mest pga en man.
Häst är en livsstil, inte en hobby och min partner är precis som jag en stark och självständig person som uppmuntrar att jag ska göra det jag vill.
Jag kräver mycket frihet men ger precis lika mycket tillbaka. Skulle tex aldrig sura om jag har en fri helg och min partner väljer att spela golf hela den helgen. Jag äger varken honom eller hans tid.
Vi satsar på kvalitetstid när det funkar för bägge istället för kvantitet.