Bukefalos 28 år!

Dumma frågor kring bildäck

Nog kan du köpa riktigt bra vinterdäck billigare än 10 papp?
Dvs däck som fått bra betyg i test och funkar för körning i din del av landet?
Jag har räknat med 10, men blir det billigare så kommer jag bli glad. Jag gissar att det blir dyrare när jag har en SUV, jag har bara antagit det :angel: och jag har räknat lite högt på montering också.
 
Jag har räknat med 10, men blir det billigare så kommer jag bli glad. Jag gissar att det blir dyrare när jag har en SUV, jag har bara antagit det :angel: och jag har räknat lite högt på montering också.
Det låter som en rimlig summa att anta. Jag betalade.. 8000 tror jag för däck och montage på en Toyota Prius (dvs lite mindre modell på bil) sist jag köpte dubbat.
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 161
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 204
Senast: Energi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
978
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag ska köpa mig en ny cykel och har siktet inställt på en hybridcykel. Har kollat lite på internet och idag varit i butik och ställt...
2 3
Svar
50
· Visningar
20 209
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp