Elstöd utbetalning

Nu står mitt andra som kommande på banken, får det på fredag. Jag hade räknat på det sen innan och jag hade räknat 1,50 kronor för lite. Ganska godkänt tycker jag :) Får drygt 15.000 och det gör att jag nästan kommer ikapp på sådant som jag legat back på. Så det behövdes verkligen…..
 
Det är ju inget lotteri. Du vet väl vad du hade i elförbrukning den period som elstödet delas ut för?
Då jag inte visste vad föregående ägare förbrukat och nätföretaget inte meddelat vad det skulle bli innan visste jag inte vad jag skulle få för den. Så om det varit ägarbyte under perioden är det inte säkert att en vet vad en ska få.
 
Vårt kom idag, iallafall beskedet. Runt 14300:- får vi. Välbehövligt eftersom december och januari tömde elräkningsbufferten.
 
Inget brev (har inte digital brevlåda och har sedan tidigare markerat att jag vill ha alla beslut etc från FK som brev), men pengarna ramlade in på kontot igår morse. :up:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 054
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 831
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp