Ja men vilka? Cecilia B kan jag tycka kan få en chans. Vet inte om detta var ett OS-kval? Nu hamnade vi 6a och vet inte om det räcker det heller.
Nej, inget OS kval. Det är VM nästa år och sedan EM året efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men vilka? Cecilia B kan jag tycka kan få en chans. Vet inte om detta var ett OS-kval? Nu hamnade vi 6a och vet inte om det räcker det heller.
Gillade inte riktigt ridningen haha. Tycker hon ser ut att rida för PK och det var rätt mycket hand. Hästen gillade jag med väldigt lätt och fin trav. Men dock inte helt genomsläpplig i sidorna och samlingen kom inte riktigt genom kroppen. Har dock aldrig hört talas om henne och blir också nyfiken på hur hon kommit till att rida för Italien.
Tror det är küren du tänker på.Läste nu att Stefan sa att alla 4 var vidare till specialen. Är det inte så längre att bara 3 ur varje lag får rida oavsett? Har bara sett OS dom sista 5 åren typ.
Det verkar vara lite dålig publiktillströmning, brukar det vara så på EM?Tittar ni på EM? Såg Carl Hedins forna häst Fortunity och det var lite sorgligt. Verkligen en otroligt fin häst och jag vet att han fick vansinnigt mycket pengar för den men det är tröttsamt vad hästarna får stå ut med för pengarna..
Strax är det Ingrid Klimke mrd Vayron och jag ska livea på insta om nån vill lyssna på mina kommentarer istället för GBs.
"Frågar åt en kompis"En fråga.
Hur många byten i varje är det?
![]()
En fråga.
Hur många byten i varje är det?
![]()
Nää det tror jag inte.Tror det är küren du tänker på.
Det är till küren enbart 3 av fyra ryttare från varje land får starta.Nää det tror jag inte.![]()
Skulle säga att det är många med lössvans.Zonik Plus måste väl ändå ha lössvans?
Mvh avundsjuk hästägare som drömmer om en hälften så tjock svans![]()
Otroligt många verkar ha lössvans på sina hästar, lyssnat på poddar i sommar och t ex har både Lina Dolks och Carl Hedins hästar lössvans åtminstone på tävling(antar bara Carls dressyrhästar, och när han pratade om det tror jag det var redan för ett antal år sen då han hade och tävlade fler än nu)
Jag har liksom aldrig ens tänkt tanken, trots att jag nu har en häst med ganska fånig svans. Gör det mycket för intrycket tycker ni?
@Görel blev ju lite kär i den iafså det kanske funkar?
Tror Jeanna Högberg säljer dem.Såg en video med någon, minns inte med vem nu som presenterade olika lössvansar och pris. Inte billigt direkt såklart.
Jeanna Högberg säljer lösfransar.Såg en video med någon, minns inte med vem nu som presenterade olika lössvansar och pris. Inte billigt direkt såklart.
Nej det är riktigt tagel, och man kan sälja svanstagel från sina hästar till rätt bra pris tydligen. Minns jag rätt var skimmelsvansar absolut dyrast.Såg en video med någon, minns inte med vem nu som presenterade olika lössvansar och pris. Inte billigt direkt såklart.