En del funderingar om Bukefalos folket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Om jag inte minns fel så var ju mitt svar till försvar av personen ifråga........så ursäkta mig om jag inte fattar :confused: :confused:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Gör dig inte dummar än vad du är, varför har du fått för dig att jag är avundsjuk på dig, den frågan som du slingrat dig runt sen du vräkte ur sig påståendet.

VARFÖR har du inte svarat på den??
Du säger ju sälv att folk ska stå förvad de skriver, stå upp och gör det nu då, gå för med det goda exemplet du är!!
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Varför inte lägga ner diskussionen istället :confused:
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Ja det tycker jag, iallafall med tanke på att huvudfrågan på tråden var varför alla är så elaka mot varandra och denna tråd fortsättningsvis bara bevisar att så är faktum.

Och nu lägger jag ner mitt deltagande i tråden! :banana: :banana: :banana:
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Jag tycker att det finns värre saker att vara än att vara elak. Feg till exempel.
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Gör dig inte dummar än vad du är

Det där anser jag är personangrepp. Du har inte en aning om hur jag är, det är bara spekulationer från din sida.

Sedan har jag svarat på den frågan. DU SAKNAR NOG SOLSKEN I DITT LIV.

Uppenbarligen är det så eftersom att du är elak/negativ och allmänt dum i dina inlägg.
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Om jag inte minns fel så var ju mitt svar till försvar av personen ifråga........så ursäkta mig om jag inte fattar :confused: :confused:

Ibland blir svarsinlägg obegripliga om inte ursprungsinlägget finns kvar. Är du med :)?

mandalaki
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Nu får du ge dig. Du har hackat på mig också, men jag är för feg att stå upp till mitt försvar. För jag vet hur följderna blir. Du kommer bara att vara mera elak. Tycker du och vissa andra bör börja att läsa om tråden och se vad den egentligen handlar om. För nu är det rena pajjkastningen mot 1 användare. Det bevisar bara att trådskaparen hade rätt när han skrev tråden. Även du bör få bita i det sura äpplet någon gång.
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Att vara elak är värre än att vara feg. Men du är väl annhängare i i domarns fanclub, kan jag tänka mig. För du vänder gärna kappan efter vinden, efter vem du diskuterar med.
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Att vara elak är värre än att vara feg. Men du är väl annhängare i i domarns fanclub, kan jag tänka mig. För du vänder gärna kappan efter vinden, efter vem du diskuterar med.

Hej Anonym!
Vem är du och hur kan du veta så mycket om Bukes? Håller du till på Bukes under annat nick eller varför blir du upprörd över det som skrivits? Domarens fanclub, finns den och varför skriver du som Anonym...det blir inte så trovärdigt.
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Oj, nu blev jag rädd. ;)

Nej, det i mina ögon är det värre att vara feg, som du till exempel. Du får också gärna hänvisa till vart jag vänder kappan efter vinden och förklara hur du så enkelt kan säga att jag inte uttrycker MIN åsikt utan någon annans. Och vad beträffar 'Domarens fanclub' kan jag säga att det är spännande att det är hennes antagonister som skapar detta fenomen, inte hon själv. Jag är Domarens vän, det är inget jag tänker förneka, men det finns en hel del punkter där vi inte håller med varandra. Men men, man läser väl det man vill läsa.. :angel:
 
Re: Finn Fem Fel på Snuffsan

Nu får vi väl alla ta och skärpa till oss!

Tror jag har glömt eller inte längre förstår vad den här tråden handlade eller handlar om.

Egentligen är det ganska enkelt, på Bukefalos skall det vara högt i tak, olika saker skall kunna diskuteras öppet, men det finns ingen som helst anledning att diskutera enskilda personer.
I övrigt skall forumets regler, samt vanligt normalt folkhyfs beaktas.

Jag och moderatorena gör vad vi kan för att så många som möjligt skall få ut så mycket som möjligt av forumet.
Vi är inte perfekta och gör nu och då misstag.

För att det skall fungera bra behöver vi även er hjälp. Om ni hittar något i forumet som ni anser opassande kan ni enkelt använda Meddela moderator-funtionen. Så hittar vi direkt till inlägget ni vill att vi skall titta närmare på. Ange gärna varför ni har synpunkter så blir det enklare för oss att förstå.

Om ni inte tycker att en specifik moderator sköter sin uppgift så kan ni väl höra av er till henne, exempelvis via PM, och försöka förklara. Om ni inte vill detta eller om det inte verkar hjälpa bör ni höra av er till mig, gärna med goda exempel på vad saken gäller så lovar jag göra vad jag kan för att styra upp det hela.

Jag kommer nu låsa den här tråden då jag anser att det är bättre att starta en ny tråd om det är något mer runt detta som behöver diskuteras.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 314
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 057
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp