Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar alltså att @cirkus är skum för att det kom två röster på Koppen när det låg två röster på cirkus?Så här svarade jag tidigare ikväll!![]()
Nej jag menade grovt som i att du inte ville att det skulle kallas tabbe i något inlägg tidigare.
Men ja, om det verkligen ÄR en tabbe? Jag vet inte. Men jag misstänker det, och misstankarna förminskas inte av de senaste diskussionerna.![]()
OM hon vore ulv två lekar i rad så är det ett smart drag att inte verka ond igen.Hm hur tänker du här, jag kan hålla med om att det är småskumt att dra upp det igen, men taktik, hur tänker du då?
Är du fortfarande kvar i de tankarna?@LenaH precis. Och som jag även skrev kan det tyda på en form av "räddningsröst".
Den som har stått ut mest sedan den senaste dag DL är cirkus. Har lite misstankar mot henne med.
Men jag tycker det är tvivelaktigt att som jag tidigare skrivit, att tre röster faller på Koppen efter att cirkus har fått två röster på sig.
Kan vara att jag hakar upp mig på ingenting, men samtidigt så har den responsen jag fått gjort mig otroligt nyfiken på om jag har rätt eller fel?
(Det här var inte den lättaste leken att börja med när man är ringrostig.)
Jag tänker då utifrån din poäng där uppe och att det är en tabbe, då är det ju jäkligt misstänkt. Men, vad säger då Snurris röst på Asko?! (alltså nu frågar jag eg. inte dig - tänker mera högt!)
Om snurrfian är ond: Att asko antingen är ond eller god.
Om snurrfian är god: Att asko antingen är ond eller god.
Men jag är inte cynisk över de här nedrans lekarna!
![]()
@LenaH precis. Och som jag även skrev kan det tyda på en form av "räddningsröst".
Jag misstänker att du är antingen god eller ond. Eller båda.Om snurrfian är ond: Att asko antingen är ond eller god.
Om snurrfian är god: Att asko antingen är ond eller god.
Men jag är inte cynisk över de här nedrans lekarna!
![]()