Varför skulle de ätit henne om de trodde hon var ond?
Förlåt, siare menar jag såklart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle de ätit henne om de trodde hon var ond?
Alltså, jag känner mig rätt korkad nu men varför skulle de äta Pilot om de trodde hon var ond?Om man vet att du är god är det glasklart. För oss som inte vet din roll kan pilot lika gärna blivit äten för att ulvarna trodde att hon var ond (sorry kursivt, bara första ordet som skulle vara det men går inte att stänga av från mobilen)
Nu skriver jag inte mer innan Dl för jag hinner inte. Jag måste rösta själv.Jag förstår hur du tänker angående Toras resonemang.
Det här kan mycket väl vara en fälla.
Menar du att du tror att ulvarna hade styrt över rösterna på Tora om det stod mellan en ond Tora och en Diamanda som de kände till?
Jaha, bara för att jag börjat bestämma mig för att rösta på Tora... Men om jag ska tro på det där, att det finns en anledning till att hon skriver som hon gör och att det är nybörjarmissar, och hoppas att du inte lurar mig totalt...Jag tror att gårdagens röstning var en tillbakalutad historia för ulvarna, de såg hur det stod mellan två som inte var en av dom (eftersom jag tror att Tora är god - ända tills motsatsen är bevisad och jag fattar hur hon tänker i sitt Diamanda resonemang, det passar med den rollen jag tror att hon har, men hon har missuppfattat en detalj i hur vissa saker funkar och därför är hon skriver hon som hon gör). Om Ulvarna hade misstänkt att Snurrfian var Diamanda hade de nog försökt styra över rösterna på Tora mer tror jag.
Alltså, jag känner mig rätt korkad nu men varför skulle de äta Pilot om de trodde hon var ond?
Men jag måste ju vara trög (eller du ond) men jag fattar inte!
Alla är tröga eller så är jag lurad.
Min teori - jag tror ju att Tora är god. För ulvarna såg gårdagen ut att vara en strid mellan två goda OM de inte visste att Snurris var Diamanda - OM de hade vetat så tror jag att de hade försökt styra flera röster på Tora.
Då blev det genast mer logisktFörlåt, siare menar jag såklart.![]()
Jag förstår att du inte fattar.
Jag kan ha fel. Men jag tror att hon missuppfattat en sak och det gör att hon tror att ulvarna kände till hennes roll.
Tora - jag sliter som fan för att dom andra ska se det jag fattat och om du lurar mig upp på läktaren så ...spolar jag ner mig
Klart jag försökte sprida misstankar mot Q, jag var väldigt inne på att scenariot var att de var ulvar tillsammans. Och klart att jag fortsatte teoria om hennes eventuella ondska, jag trodde ju på den.Har inte hunnit kolla alla, inte i närheten ens men försökt fundera lite på vad jag tror om folk och främst de som har röster. Och där finner jag lenaH mest misstänkt det känns(som tex mammas var inne på att hon försökte sprida misstankar mot Q hon var det första som tog upp att asko och Q kunde vara ulvar ihop och desutom fortsatte hon att teoria mot Q genom att tycka det var konstigt att hon inte blev käkad. Jag förstår heller inte riktigt teorin mot tora
glömmerallt röstar på LenaH