japp återkommer!Har du skrivit om det tidigare? Kan du citera nåt i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
japp återkommer!Har du skrivit om det tidigare? Kan du citera nåt i så fall?
Snip:
Goda vinner när alla ulvar är döda.
Så även om hon är ond så kan hon inte käka
Meddelande från LL!
Efterlysning på @Sasse & @Gabby_Ossi som missat röstningen! Vill igen påminna om att det är bättre att komma med svaga säkerhetsröster tidigt som ni är öppna för att ändra senare om man får möjlighet, än att helt missa röstningen.
När det gäller misstankar om regelbrott vill jag att man tar det med mig i en konversation utanför tråden, inte anklagar varandra i leken. Jag förstår att det är väldigt mycket stridens hetta såhär runt lynchdags, och adrenalinet kan leda en lite vilse emellanåt. Men desto större anledning att påpeka det nu då, när vi alla är luuuuuugna och fina såhär på kvällskvisten.
Alltså, om ni undrar om något är ett regelbrott, ta det med mig. Det är däremot helt OK att hjälpa varandra följa reglerna, genom att tex påpeka en ogiltig röst innan DL.
Carry on, och krama varandra i trafiken!
(Är någon annan här gammal nog att minnas det...?)
Meddelande från LL!
Efterlysning på @Sasse & @Gabby_Ossi som missat röstningen! Vill igen påminna om att det är bättre att komma med svaga säkerhetsröster tidigt som ni är öppna för att ändra senare om man får möjlighet, än att helt missa röstningen.
När det gäller misstankar om regelbrott vill jag att man tar det med mig i en konversation utanför tråden, inte anklagar varandra i leken. Jag förstår att det är väldigt mycket stridens hetta såhär runt lynchdags, och adrenalinet kan leda en lite vilse emellanåt. Men desto större anledning att påpeka det nu då, när vi alla är luuuuuugna och fina såhär på kvällskvisten.
Alltså, om ni undrar om något är ett regelbrott, ta det med mig. Det är däremot helt OK att hjälpa varandra följa reglerna, genom att tex påpeka en ogiltig röst innan DL.
Carry on, och krama varandra i trafiken!
(Är någon annan här gammal nog att minnas det...?)
Diamanda måste vara en svår roll med en eländig balansgång, att dels försöka göra sig sedd av älvorna men ändå inte så tydligt att människorna ser det.
och var kom idén om att jag spånar mycket om Diamanda? Ett inlägg och det är mycket? Till skillnad från dig då eller vad? Det verkar snarare som om du vill dra uppmärksamhet till rollen...
Däremot var jag mer nyfiken på ditt intresse för just rollen Diamanda?
Det är många roller som har en knivig sits i denna leken både vad det gäller att hitta varandra(tvillingarna) , drottningen som ska försöka hitta Bagaren, bagaren som ska gömma sig för drottningen etc etc etc,
Jag känner att jag vill påpeka för @Artline att jag bara ville hjälpa henne!Tyvärr kom mitt påpekade för sent.
Du uppvisar en helt annan säkerhet kring att Snurrfian var ond nu än under röstningsdiskussionen. Låter som en efterhandskonstruktion när du fått facit. Jag vet inte om man ska vara så säker på att lyan snappat upp att snurrfian var diamanda. Är inte heller så säker på att man ska vara säker på att Tora är god.
Jag borde själv ha sett det och gett henne en bättre chans att rätta också. Jag har varit så tydlig jag bara kunde med den regeln, men det är ju inte meningen att röster ska behöva diskas. Förhoppningsvis har det ändå fört något gott med sig och gett alla slarvregelläsare (![]()
) en tydlig påminnelse om hur rösterna ska vara utformade framöver.
![]()
Ja det vet jag. Förstår tyvärr inte var du vill komma?
@cirkus menar du att du tycker det är bättre att få ut en ulv eftersom ulvarna kan käka? I så fall förstod jag det. Däremot ät jag som sagt lite tveksam till om jag håller med.
Det var du som sa att hon var ulv utanför lyan och jag bara talade om att så är det inte. .
Jo jag tolkade dig så och det är jag tacksam för.Jag känner att jag vill påpeka för @Artline att jag bara ville hjälpa henne!Tyvärr kom mitt påpekade för sent.
Ah tack, jag menade ond utanför lyan. Tur att någon har koll på vad jag skriver.![]()
Ja. Och att hon inte är ulv, dvs är hon ensam kvar så vinner goda.
Jo jag tolkade dig så och det är jag tacksam för.
Känner mig rätt less just nu. Inte på Q4 utan mer på mig själv.
Det var väl LenaH som utsåg mig till nån sorts polis....
och jag känner mig less på mig själv...Jo jag tolkade dig så och det är jag tacksam för.
Känner mig rätt less just nu. Inte på Q4 utan mer på mig själv.
och jag känner mig less på mig själv...
än en gång förlåt!!!!!
Det är okej.och jag känner mig less på mig själv...
än en gång förlåt!!!!!