Hedinn
Moderator
Men hur kan de vetat vem som inte var det, om de inte visste vem som var det? Det går ju inte ihop.Blanda inte ihop de två sakerna nu. Igen: De visste inte vem som var Diamanda men dom visste vem som inte var det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur kan de vetat vem som inte var det, om de inte visste vem som var det? Det går ju inte ihop.Blanda inte ihop de två sakerna nu. Igen: De visste inte vem som var Diamanda men dom visste vem som inte var det.
Hur menar du då? Att en kommentar om varför en potentiell siare inte blev käk skulle göra mig till ulv?Däremot håller jag med Mammas i övrigt i tankarna om lena
Eftersom det dök upp frågetecken om det var du eller Lena som la fram teorin gick jag tillbaka och letade.
Blanda inte ihop de två sakerna nu. Igen: De visste inte vem som var Diamanda men dom visste vem som inte var det.
Hur skulle de kunna veta det? Att du inte var Diamanda alltså.Blanda inte ihop de två sakerna nu. Igen: De visste inte vem som var Diamanda men dom visste vem som inte var det.
Äsch så får du inte göra. Jag höll dig för ond men nu är jag inte helt säker.
Så frågan är om du är god eller om du är en ulv som försöker lura mig.
Förstår inte riktigt vad du menar.Va?
Enda de kunde veta INTE var Diamanda är andra ulvar. Så du menar att DU är ulv?
Äsch så får du inte göra. Jag höll dig för ond men nu är jag inte helt säker.
Så frågan är om du är god eller om du är en ulv som försöker lura mig.
Om en ulv la ihop två och två så kunde dom veta det. Men alltså inte vem som var Diamanda utan vem som inte var det.Fast vid den röstningen kunde de ju inte veta det, eftersom det fanns en ond utanför lyan kvar?
Jag hade ju svarat i ett inlägg redan att det var jag. Känns som rätt onödigt letande då. Jag får känslan av att du inte letar ulvar utan du går efter mig enbart
Förstår inte riktigt vad du menar.
Ulvarna vet väl inte vem Diamanda var? Eller har ulvar någon form av siare också?
Men vem är ond då?@Sedna Jag har kikat lite snabbt kring Vira nu och helt ärligt är det inget jag reagerar på. Vilket i sig visserligen inte säger ett skit, för Vira kan luras rätt bra, men som hon spelar (både med röstning och försvarande av Tora) är jag ganska övertygad vore detsamma oavsett roll. Jag ser i alla fall ingen ond Vira i det spelet (med det givetvis inte sagt att hon nödvändigtvis är god).
Eller som sagt om man lägger ihop två och två. Tänk på att ulvarna vet att jag är god.@Tora Enda sättet för dem att veta att du inte är ond utanför lyan är ju om du är ond I lyan?
@Sedna Jag har kikat lite snabbt kring Vira nu och helt ärligt är det inget jag reagerar på. Vilket i sig visserligen inte säger ett skit, för Vira kan luras rätt bra, men som hon spelar (både med röstning och försvarande av Tora) är jag ganska övertygad vore detsamma oavsett roll. Jag ser i alla fall ingen ond Vira i det spelet (med det givetvis inte sagt att hon nödvändigtvis är god).
Det är en teori, en annan vändning kan vara att ulvarna trodde att Pilot var siare och gott käk och inte brydde sig så värst om konsekvenserna.Jag tror att hennes tanke bygger på att ulvarna trodde att Pilot var siare och hade siat mig. Det skulle ju stämma bra om 1. Pilot var siare 2. jag var ond.
Grejen är ju att Pilot var ju inte siare visade det sig.
Jag är säker på att ulvarna käkade Pilot och på så sätt ville misstänkliggöra mig. Så antingen är Vira ond och försöker lansera denna teorin ännu mer. Eller så är hon en god som går i deras fälla
Eller som sagt om man lägger ihop två och två. Tänk på att ulvarna vet att jag är god.
Eller som sagt om man lägger ihop två och två. Tänk på att ulvarna vet att jag är god.
Nu blir det så där igen att flera frågar samma sak och jag hinner inte riktigt med att svara alla enskilt. Jag får massvis med frågor men varje fråga kommer bara från en person.Du skrev såhär: Ulvarna vet att jag inte är Diamanda.
De enda som ulvarna kunde veta att de inte är Diamanda är andra ULVAR. Så ergo om du påstår att ulvarna kände till att du INTE är Diamanda så måste du vara ulv. Capiche?