En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom det dök upp frågetecken om det var du eller Lena som la fram teorin gick jag tillbaka och letade.

Jag hade ju svarat i ett inlägg redan att det var jag. Känns som rätt onödigt letande då. Jag får känslan av att du inte letar ulvar utan du går efter mig enbart

Äsch så får du inte göra. Jag höll dig för ond men nu är jag inte helt säker. :p

Så frågan är om du är god eller om du är en ulv som försöker lura mig.

Bara för att jag tror att jag förstått din roll och att den inte är ond. Så betyder det inte att jag är god :p (f'låt)

Samtidigt så kände jag att du blev skum nu med Diamanda diskussionen.

Jag hade ju svarat i ett inlägg redan att det var jag. Känns som rätt onödigt letande då. Jag får känslan av att du inte letar ulvar utan du går efter mig enbart

Du skrev det inlägget medan jag hittade ditt inlägg och postade mitt - eftersom jag varken var taggad eller citerad så kunde jag inte veta att du skrivit något. Om du tycker att mitt inlägg var onödigt så är det väl bara att ignorera det?

Jodå, jag letar ulvar. Just nu ifrågasätter jag lite om du verkligen gör det. Men jag har andra misstänkta än dig också.

Förstår inte riktigt vad du menar.
Ulvarna vet väl inte vem Diamanda var? Eller har ulvar någon form av siare också?

Du skrev såhär: Ulvarna vet att jag inte är Diamanda.

De enda som ulvarna kunde veta att de inte är Diamanda är andra ULVAR. Så ergo om du påstår att ulvarna kände till att du INTE är Diamanda så måste du vara ulv. Capiche?

@Sedna Jag har kikat lite snabbt kring Vira nu och helt ärligt är det inget jag reagerar på. Vilket i sig visserligen inte säger ett skit, för Vira kan luras rätt bra, men som hon spelar (både med röstning och försvarande av Tora) är jag ganska övertygad vore detsamma oavsett roll. Jag ser i alla fall ingen ond Vira i det spelet (med det givetvis inte sagt att hon nödvändigtvis är god).

@Sedna Jag har kikat lite snabbt kring Vira nu och helt ärligt är det inget jag reagerar på. Vilket i sig visserligen inte säger ett skit, för Vira kan luras rätt bra, men som hon spelar (både med röstning och försvarande av Tora) är jag ganska övertygad vore detsamma oavsett roll. Jag ser i alla fall ingen ond Vira i det spelet (med det givetvis inte sagt att hon nödvändigtvis är god).
Men vem är ond då? :arghh:

Jag hänger inte riktigt med här, antingen så har någon missuppfattat något eller så pratar ni runt varandra O_o

För övrigt är allt annat lika förvirrat som vanligt också :crazy:

Jag vet inte var jag ska placera Vira, men i mitt pussel kan hon mycket väl vara ond.
Om jag lagt mitt pussel rätt såhär långt har jag ingen aning om, än. :D

Jag tror att hennes tanke bygger på att ulvarna trodde att Pilot var siare och hade siat mig. Det skulle ju stämma bra om 1. Pilot var siare 2. jag var ond.

Grejen är ju att Pilot var ju inte siare visade det sig.

Jag är säker på att ulvarna käkade Pilot och på så sätt ville misstänkliggöra mig. Så antingen är Vira ond och försöker lansera denna teorin ännu mer. Eller så är hon en god som går i deras fälla
Det är en teori, en annan vändning kan vara att ulvarna trodde att Pilot var siare och gott käk och inte brydde sig så värst om konsekvenserna.

Eller som sagt om man lägger ihop två och två. Tänk på att ulvarna vet att jag är god.

Nu när det inte finns några onda kvar utanför lyan så kan ju ulvarna veta att alla utanför lyan är goda. Men innan Diamanda dog så kunde de ju inte det. Så exakt HUR skulle de kunna veta att du i så fall är god?

Du skrev såhär: Ulvarna vet att jag inte är Diamanda.

De enda som ulvarna kunde veta att de inte är Diamanda är andra ULVAR. Så ergo om du påstår att ulvarna kände till att du INTE är Diamanda så måste du vara ulv. Capiche?
Nu blir det så där igen att flera frågar samma sak och jag hinner inte riktigt med att svara alla enskilt. Jag får massvis med frågor men varje fråga kommer bara från en person.

Tänk så här. Ulvarna vet att jag är god. Och så lägger dom ihop två och två. På det viset kunde dom räkna ut att jag inte var Diamanda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 463
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 949
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 072
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka