Okej, nu måste jag börja fundera och tänka om känner jag.
Tora och
cirkus har utmärkt sig rejält sedan igår, på sätt som får mig att tro att båda ganska troligt är goda även om de inte behöver vara det.
Tora förstår jag mig inte riktigt på - som jag har fattat teorin var hon och Q4 tvillingar, vilket skulle kunna stämma med Q4:s godförklaring av Tora och eventuellt också med att Tora tror att ulvarna känner till hennes roll. Jag avskriver inte Tora helt från misstankar, men jag sätter henne åt det godare hållet.
cirkus är jag fortfarande osäker på var jag har. Om nu teorin om Tora som tvilling stämmer, varför skulle en ulv-cirkus lyfta den? Det är inte omöjligt att en ulv-cirkus skulle göra det för att få alibi, men eftersom Tora redan hade en hel del misstankar på sig skulle det vara ganska onödigt av ulvarna att inte bara försöka få henne utröstad i stället för att godförklara henne - eh, ja, förutsatt att Tora är god då. Kort sagt, jag vet inte var jag har cirkus, men hon har definitivt svängt åt det godare hållet från igår och även
om hon skulle visa sig vara ulv så känns det vettigt att i första hand se sig om efter de övriga ulvarna nu, känner jag.
Sedna var bybo och lär ha fått spioninfo första natten i och med att hon var snabb med att tro på Q4, eller tänker jag fel där? Hon kommer med en lista över potentiella ulvar baserat på hur de har röstat, men jag får känslan av att teorin
egentligen inte bygger på hur de har röstat, detta baserat på att hon skriver till GA att "man ju måste ha teorier" angående att GA inte är med på listan fastän GA hade röstat lika sent. Så frågan är hur mycket info Sedna egentligen hade fått - betydde det där att hon trodde sig vara säker på GA som god eller betydde det att hon hade någon sorts ulv-info om alla namnen på listan? Jag lutar nog nästan åt det förra, med tanke på hur mycket spioninfo det skulle krävas för att få så mycket info om alla. Vilket får mig att hålla
GA åt det godare hållet också.
Sammanfattningsvis har jag alltså här tre spelare som jag inte håller mot det ulviga hållet, varav en som var min främsta misstänkta igår och i förrgår - men var gömmer sig då ulvarna?

Jag har några spelare jag vill kika närmare på (eller ja, egentligen allihopa men så mycket tid har jag nog inte...), återkommer när jag har gjort det. Det ska även bli intressant att försöka se hur mycket Sedna verkade vara
säker på och var hon uttryckte osäkerhet.