Har läst i leken hela dagen, men inte gått tillbaka och kollat så mycket utan läst och kommenterat lite. Har gått tillbaka och kollat på några spelare nu, då jag tycker leken är för stor för att jag ska klara att hålla koll på alla så får jag ta några i taget - de som jag tycker utmärkt sig på något vis, för mig.
Pilot Jag reagerade på Pilots röst på Asko igår. Först för att jag inte riktigt kunde läsa vad som stod men sedan efter förklaring så var det en väldigt tunn teori tycker jag. Dock en förstadags teori så man kanske inte ska läsa in allt för mycket, vilket Pilot förklarat med att hon hade ont om tid och ville hinna rösta. Idag håller hon inte Asko mer misstänkt än någon annan vilket gör att jag köper att det var en typisk första DL röst. Sen håller hon LenaH till det goda hållet, pga att hon är tveksam på Cirkus och att Koppen som åkte ut var god. Detta sticker ut för mig och gör att det är en användare jag vill hålla ett extra öga på och gärna se mer av.
Asko har varit på tapeten lite idag men – det som ifrågasätts verkar vara varför Asko inte var vaken, varför hon inte läst mer i leken, ända sen igår osv osv. Väldigt mysko att bli ifrågasatt för att man har lite tid eller somnat. Dock så hoppas jag att Asko får tid att skriva mera, men jag tycker inte att det känns rätt att misstänka en person så hårt pga aktiviteten, eller bristen på den.
Detta får quarter4ever att sticka ut. På vilket sätt vet jag inte än. Jag tycker att q4 är svår att läsa för hon skriver mycket och grottar ner sig i massor och hittar ofta saker. Vilket ju är viktigt för leken och därför blir jag så förvånad av den tunna teorin på Asko, som baseras på Askos frånvaro i leken. Men Q4 brukar skriva mycket så kanske jag hinner få grepp om henne och se mer hur hon tänkte.
Sen reagerade jag också på Gabby_Ossi vilken jag röstade på igår, för jag tyckte att teorin mot Sedna var ytterst märklig. Finner det även märkligt som några påpekat idag, att hon fann det troligt att Koppen var ond men ville inte rösta på Koppen. Det måste ju alltid vara bäst att rösta på den person man starkast misstänker som ond, och förhoppningsvis bidra till att få ut den personen. Naturligtvis kan den vara god, precis som Koppen var igår men, det visste ju ingen före resultatet kom.