En sak jag funderat på länge...

C

Cronis

När man svarar i en tråd, (gärna om den är lång, flera sidor), å man börjar svara inläggen på första sidan, osv...
När inlägget man skrivit, kommer in i tråden så kommer man ju automatiskt till sitt eget skrivna inlägg. Varför?
Jag tycker det är lite störigt, för om man svarar i en lååång tråd så får man ju klicka sig tillbaka, visst det är inte jobbigt, men det va bara en lite princip sak.

Kanske är det någon inställning som man ska klicka in?

Hoppas ni förstår va jag menar... :crazy: :D
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Jag tycker också det är ganksa störigt.
Och något som är ännu mer irriterande är att sidorna börjar scrolla av sig själv när man öppnar en tråd.
Så ibland får man scrolla tills man blir blå i ansiktet innan man kommert till huvudinlägget.
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Ja det har jag åxå tänkt på... Oxå irriterande!

Men är det nån inställning eller är det "fel" hos buke?
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Ingen aning faktiskt.
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Håller med dig. Känns lite kymmigt att hamna på sista sidan efter man skrivit ett inlägg, borde vara kvar på den sidan som man svarar på inlägget på.
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Tar ju SÅ lång tid att trycka på bakåtknappen två gånger och hamna där man var :smirk:

Tycker det är bra att man hamnar så man kan läsa sitt inlägg; för blev något tokigt kan det ta lång tid innan man ser det, ty DET är irriterande - när något blivit fel men ändringstiden gått ut...
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Håller med om det där om ändringstiden också dock. :p
fast det som stör mig allra mest är som sagt svrollningen av sidorna..
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Vadå för scrollning av sidan..?

Enda gången jag hamnar längst ner på en sida är om jag trycker på den lilla blåa fyrkanten med en pil som betyder att man vill hoppa till sista inlägget, men annars hamnar jag alltid stadigt och bra i toppen på sidan.
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

shady skrev:
Håller med dig. Känns lite kymmigt att hamna på sista sidan efter man skrivit ett inlägg, borde vara kvar på den sidan som man svarar på inlägget på.

Precis! :)
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

För mig scrollar sidan hur den vill hur jag än trycker. :crazy:
Och det är bara här på buke som det blir så?! :crazy:
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

SessCa skrev:
För mig scrollar sidan hur den vill hur jag än trycker. :crazy:
Och det är bara här på buke som det blir så?! :crazy:

Samma här...!
Varför? Konstigt tycker jag. Ibland funderar jag på om det kan vara så att scrollen hakat upp sig, så jag brukar "rocka loss" lite med musen, genom att skaka den lite å sånt...
Men det blir sånt där "buke-scroll" iaf... :crazy:
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Nu har jag testat att bara trycka på rubriken när jag öppnar en tråd, och det scrollar endå.
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Det scrollar hur man än gör.. :crazy:
 
Sv: En sak jag funderat på länge...

Jag tycker det är grymt bra att den gör så, då ser man ju sitt eget inlägg och om man skrivit fel osv. Sedan är det bara att scrolla nedåt så ser man de inlägg som skrivits medans man skrivit sitt eget inlägg.

Angående scrollningen så kan ni väll ändra i inställningarna så ni visar mindre inlägg per sida eller trådar per sida så slipper ni scolla om ni har problem med det :idea:
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 668
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 148
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 285
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp